:)

Ja.. igår var en väldigt ..speciell dag :p
En viss.. kille skrev till mig i facebook chatten..
Världens bästa är han. " sånt kan väl du? "

Vi gjorde lite planer också.. jennifer, detta fixar vi!
" alicia är på g iaf! " hahaha

Vi skrev i några timmar och jag blev lycklig..
Har inte varit det på väldigt länge.

Tack vare det så satt jag med datorn i sängen hela dagen.. :p
Haha, utan att äta eller dricka någonting. Hmm, somnade vid 6 inatt också.
Känns som sommar i själen.. :)



Idag ska jag bege mig till mediamarkt och se erik & calle och träffa bra bruds!
Det blir nog bra.. Men det är typ snöstorm ute.. och ca 60cm snö :p
Illa.

Yesyes.
Puss

Kommentarer
Postat av: jennifer

ahahhaha finis:D

2010-01-03 @ 20:22:49
URL: http://jnalci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0