:D

Haha, vi körde ju afrikans dans igår på idrotten..
Jag kan inte gå idag typ! Haha, har sån sjuuuuuuk träningsvärk i benen 8) sick!
Det kändes inte att det var jobbigt igår 8)

Carro är hos oss nu, kom igår hon med.
Hon är sjuk , typ magsjuk.. :p

Fast hon har inte smittat mig -.-
Yes, orkar inte skriva nåt mer..

Tafs bild på mattes mage, hahaha.

3. Fansen längtar massor efter Er – längtar du efter fansen?

E: Självklart! Längtar speciellt efter sköna sommargig med er längst fram i publiken!
M: Klart jag längtar efter fansen! Har träffat några stycken som kommit och kollat på mig när jag dansar. Ni är alltid lika gulliga och trevliga. Tack för att ni stöttar mig!!!!
D: Massor! Det jag saknar mest är att underhålla er från scenen och bjuda på show. Men det kommer snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0