Tredje februari, vila i frid.

Har inte haft tid att blogga idag.
Mamma väckte mig, och sen gjorde vi i ordning oss.
Sen åkte mamma,pappa och jag och hämtade systrarna vid halv nio.

Åkte till farfar och mötte upp deras bil.
Sen begav vi oss till Uppsala. Vi åkte till kyrkan, till Runes begravning.

Träffade mina fina kära Uppsala-släktingar. Jag tycker om dom så mycket så det är sjukt!
Efter ett tag begav vi oss in i kapellet. Jätte fin kista. Jätte fin begravning.
Och jag grät. Jätte fin musik. Jätte fin opera sång.

Ja. Efter vi sa hejdå en sista gång så var det fika och så.

Åh. Jag skulle vilja stanna i Uppsala. Ville inte gå därifrån.
Känner mig som hemma där.

Sen iallafall hoppade jag in sist i bilen, dom andra väntade på mig.
Vi började åka hemåt. Men stannade på ikea, och mcdonalds innan.

Sen åkte vi systrar hem till louise & erik.
Åt köttfärssås och spaghetti, och nån äcklig paj till efterrätt.

Och nu är jag hemma.
Och nej.. inga smileysar i detta inlägg.
/ Alicia

Kommentarer
Postat av: Ann och Hans

Vad fint du har skrivit Alicia! Det var en fin begravning och så vacker sång och musik. Vi är så glada att ni kom allihop, speciellt du. Hoppas att du kommer snart och lägger beslag på rummet ett tag!

När du vill, hur länge du vill.

Kram gumman!

2010-02-03 @ 21:12:17
Postat av: C

När du vill här också. Hur länge du vill.

2010-02-03 @ 22:43:49
Postat av: Louise

Ja det var en fin begravning och gott fika efteråt.

Hit får du inte komma det vet du =P

2010-02-04 @ 16:48:15
Postat av: Åsa och Micke

Ja, det va riktigt jobbigt. Men nu är han med sin syster tror jag... Vackar ord från dig!



Kramar från Uppsala... Du är alltid välkommen hit ska du veta!

2010-02-04 @ 17:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0