Ja

Har precis kommit hem från skolan.
Ska inte på konfan heller, bilen är inte ens hemma.

Vill ni veta en sjuk grej föresten?
Igår tror jag det var, så fick vi reda på Sex & Samlevnads provreslutatet..
Det var 2 i klassen som klarade det. 2.
Jag var en av dom. HELT FUCKING SJUKT.

7 hade rest.
Och 7 hade omprov och några hade inte gjort det.
Jag trodde jag skulle göra omprov. Jag förstår verkligen inte.

Eftersom jag inte ska göra någonting idag tänkte jag läka lite, i själen.
Ni vet att min spotiy lista heter " A's healing for the soul " va?
Det är just det vad den gör. Helt perfekt för mig.
Här är den; A's healing for the soul 

Kul tjej.

Vi talar olika språk, du och jag.


Kommentarer
Postat av: Linn

I min klass hade nästan alla mvg på sex & samlevnads proven, hahahah :)

2010-02-23 @ 16:55:41
URL: http://ltotheinn.blogg.se/
Postat av: Louise

vad bra att du klarade det!

2010-02-24 @ 09:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0