Tidsfördriv

1. Hur gammal är du om fem år? 20

2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Julia

3. Hur lång är du? 165 typ?

4. Vilken är den senaste filmen du sett? Cashback <3<3<3

5. Vem ringde du senast? Mamma

6. Vem ringde dig senast? Janne

7. Hur löd det senaste sms:et du fick? " Shoo"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Att prata i telefon är bland det värsta jag vet, så sms.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Inget av dom

10. När såg du senast din mamma? 1 timme sen kanske

11. Vilken ögonfärg har du? grön,brun,grå, det är olika

12. När vaknade du i dag? 08:00

13. Vilken är din favoritjulsång? Välkommen hem kanske?

14. Vilken är din favoritplats? Hurghada tror jag.

15. Vilken plats föredrar du minst? Bajamajor

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag vet inte. Kan inte svara på det nu.

17. Vad skrämde dig om natten som barn? Mycket.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Någonting i skolan iaf :p

19. Hur stor är din säng? 120 tror jag

20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? med

22. Hur många kuddar har du i sängen? 4

23. Hur många landskap har du bott i? 1

24. Vilka städer har du bott i? Gävle

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor

26. Är du social? Nej, men med dom jag känner bra är jag det.

27. Vilken är din favoritglass? Vanilj <3

28. Vilken är din favoritefterrätt? Våran cheesecake <3

29. Tycker du om kinamat?  Nej

30. Tycker du om kaffe? Nej

31. Vad dricker du till frukost? Vatten

32. Sover du på någon särskild sida? Somnar på höger, sen så sover jag hur som helst.

33. Kan du spela poker? Bara femkortspoker .

34. Tycker du om att mysa/kela? Love it, om det är med rätt person.

35. Är du en beroendemänniska? Nej...kanske.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja

37. Vill du ha barn? Ja

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite spanska

39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej :(

40. Föredrar du havet eller en bassäng? Havet i Sverige iallafall.. eller jag vet inte.

41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder !

42. Äger du dyrbara smycken? Beror på vad som menas med dyrbara :p 

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv? Just nu är det Jims värld

44. Kan du rulla med tungan? Ja

45. Vem är den roligaste människan du känner? Alltså, Elin är ju sjuk i huvudet, och det är kul :p

46. Sover du med gosedjur? Nej, bara med min kisse ibland :)

47. Vad har du för ringsignal? Den som jag hade på apfilmen

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Ja

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Gardinen

50. Flirtar du mycket? Hmm... ja, jag tror det faktiskt.

51. Kan du byta olja på bilen? Nej

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?  Nej

53. Vilken var den senaste boken du läste? Ray Kluun - En sorts kärlek

54. Läser du någon dagstidning? Nej.

55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej

56. Dansar du i bilen? JAAA.

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Mix megapol

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Svaren på nutidsfrågorna

59. När var du i kyrkan senast? När jag konfimerades

60. Vem var din favoritlärare på högstadiet? Ingela

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? 1 natt :p


JAG HAR TRÅKIGT.


Kommentarer
Postat av: Julia

hehe, snor (?) det där testet från dig ;)



haha ofta du har skräckfilms musiken som alarmsignal, då skulle jag dö :o

2010-12-06 @ 20:51:34
URL: http://broddnyckel.blogg.se/
Postat av: Elin

hihi, jag snodde den också!! :)

hoppas allt är bra med dig!

2010-12-07 @ 16:10:12
URL: http://elliinn90.bloggplatsen.se
Postat av: Jonas H

Av någon anledning gillar jag att läsa såna här test som folk gör :P

Gillar frågan: "Dansar du i bilen?" Haha :D

Den där cheesecaken måste man få smaka någon gång :P

2010-12-07 @ 22:24:02
URL: http://azart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0