Stockholm calling.

Tänkte bara säga godnatt.
Imorgon åker jag och Anna till Stockholm, för att shoppa.
Får se ifall jag hittar någonting :)

Ja nu har jag inget mer att säga.

Finns på mobilen.

Mamma : Så är du försiktig imorgon..
Jag : Mm
Mamma: Gå försiktigt över vägen
Jag: Men gud.. MM
Mamma: Så äter du någonting
Jag: Mm
Mamma: Och dricker
Jag: Mm, och aktar mig från bombare.¨
Mamma: VARFÖR SÄGER DU SÅDÄR?! Det hade jag glömt bort, nu har jag det att oroa mig för också.

Haha, typ nått sånt lät det när vi snackade i soffan.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja man är orolig som mamma, du kommer känna likadant när du blir mamma :) Kram

2010-12-28 @ 13:43:46
Postat av: Louise

härliga sommarbilder i inlägget under.. snart är den här igen, det värsta mörkret har passerat :DD

Akta dig för bombare!

2010-12-28 @ 16:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0