Shopping

Tjena!
Kom nyss hem.

När jag slutat skolan kom Elin dit och vi tog bussen ner på stan.
Gick och kollade i affärer, och SHIT vad jag har gjort av med pengar 8)
Bara två saker till mig själv, tights och en pincett.
Resten är julklappar och presenter till mamma som fyller år imorgon.

Sen mötte jag och Elin upp Janne och gick i mer affärer.
Sen kom Julia ner också. Vi fyra gick och åt på donken.
Sen drog julia ( haha 3 "sen" i rad.. proffsig bloggare.. ) och vi fortsatte kolla i affärer.

Kollade i mer affärer, köpte fler saker.
Drog till donken igen när nian stängde. Går ju inte att vara ute i kylan..
Sen så kom Malin och Emelie :D Så jag och Elin gick med dom till gina tricots tjejkväll dom hade.
20% rabatt på hela sortimentet. Plus att man kunde få sitt hår och smink fixat och äta tilltugg och dricka cider.
Jag lät en tjej från make-up store få sminka mig, blev ganska bra såg jag nu när jag kom hem!

Tog 21:40 bussen hem med Amanda .
Nu har jag slagit hem mammas presenter som hon ska få imorgon.
Effektiv dag!

Pöss
Hittar ingen bra bild.

Kommentarer
Postat av: Jonas H

Verkligen en effektiv dag! Vad blev det för presenter?

2010-12-02 @ 15:58:00
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Louise

åh hade vlat se hur sminkningen blev, ingen biild?

2010-12-02 @ 16:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0