:)

Har precis lagt in några bilder från mobilen, så nu kan jag visa lite random :p
När man har tråkigt på lektionerna, typ som när Pernilla läser brukar jag rita;


Mat i skolan nån dag förr;

Nu orkar jag inte lägga upp nå mer från förr.
Så nu skriver jag om IDAG.

Vaknade av mig själv vid 07:19 och kom på att jag inte hade ställt något larm
och skulle möta Julia 8:00, smart tjej! Fixade i ordning mig snabbt och sen gick jag och mötte Julia.
Kom före henne till och med ;)

Vi gick till bussen.
Åkte buss.
Hoppade av vid donken.
Åt frukost på donken = toast + mcmuffin + läsk.
Sen gick vi till Hemlingbystugan efter det.
Vi hade ju friluftsdag idag, så vi prickade av oss, sen gick vi nån tipsrunda.
Sen chillade vi bara, och frös! Usch för vinter.


Sen åkte vi med bussen till källmur och jag gick därifrån hem i snöstormen, inte kul!
Fick pulsa hela vägen -.-

Kommentarer
Postat av: Louise

ser nog att det är said du har ritat ;))

2010-12-21 @ 18:46:50
Postat av: Linnéa

Jätte fin blogg! :)

2010-12-21 @ 22:08:57
URL: http://linnneaeriksson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Bra ritat!! Ja det var ett riktigt snöväder när ni hade friluftsdag men skönt med frisk luft Kram

2010-12-22 @ 08:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0