EMD

Mamma skjutsade mig till stan, och där kom Anna och dom och hämtade mig och så åkte vi till Media Markt.
Började med att gå in, och svara på alla fucking cp samtal från okända nummer.
Kan ni snälla sluta ge ut mitt nummer och uppge att ni är jag?!

Jag och Anna gick på baksidan och stötte på Danny, stog ute och snackade i typ 15 min om djupa saker.
När han kramade mig sa han " Kul att se dig!", söten.
Visade ett av dom inte-okej-mmsen jag fick. Haha han ba "Men gud!" "Men det kan väl vara kul"
Så himla skönt att snacka seriösa grejer med en lugn och fin danny och vi var lugna.
Inga kameror, inga fans, bara vi liksom.
Roligast var ändå " Var den där här i?! Ja bara så ni vet så brukar jag gå omkring och bära på sånna"

Sen kom Rasmus och hämtade in honom och vi gick in och väntade på att dom skulle komma.
Gud vad jag känner mig obekväm på signeringar 8)  Sen kom dom iallafall.
Dom sjöng bara en ny låt typ.

Sen var det iallafall signering då, vi gick upp ganska sent.
Kommer inte ihåg vad Danny sa men vi tog kort tsm iaf!
Blev skitful, haha. Värsta glada var vi på kortet ;)


Sen kom jag till Erik & Matte, då sa Erik såhär;
"Du ser ut som en skådis, hmmm... typ som en 40/50-tals filmstjärna, typ som greta garbo..
jag satt och tänkte på det när jag såg dig där borta, du är liksom klassiskt vacker.
"

Söt! Sen fick jag ett till inte-okej-sms från okänd kille och visade dom, haha.
Frågade dom hur man ska göra när ens nummer kommit ut + i fel händer..
Dom vet ju det. Snackade hur länge som helst hur jag kan göra!
Gud vad söta! Tog en ful bild med dom också, haha.

Sen gick vi upp igen en snabbis för att ta en bild med alla dom tillsammans.
Så när jag ska ta kort och ställer mig mellan han och danny så säger erik
" 50-tals filmstjärnan ;) " och då hör jag Danny säga " VISST SER HON UT SOM DET?! :D"
Alla var så himla fina idag.

Sen drog jag, anna och emelie till donken och käkade.

Och sen blev det en liten mini runda inne på köpis, sen tog jag och emelie bussen till stan.
Träffade Janne en snabbis på stan, och sen åkte jag och em vidare hem.


Sitter och chattar med Mr. Segerstedt nu. Fin kille!



Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Emelie

<3.

2010-12-06 @ 13:56:10
URL: http://ImCuddly.wordpress.com
Postat av: Jonas H

Låter som en kanondag! :) Vad kul att du fick så mycket tid ensam med honom

2010-12-06 @ 16:03:50
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: felicia

åh så mysigt :D

kan bara hålla med erik om att du va värd komplimangen,sjukt fin! and like the pictures:')

2010-12-06 @ 18:47:43
URL: http://lizziesaucedo.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag håller med EMD att du ser ut som en filmstjärna!!! Kram

2010-12-07 @ 15:39:48
Postat av: lovisa

allt bra?:)

2010-12-07 @ 16:02:41
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0