23

Godmorgon!
Sovit gott?

Fick lov igår = sova länge idag!
Min hjärna har gått i högvarv i en månad nu, så skulle bara vila en stund igår kväll, minns inte när..
Men somnade, och vaknade vid 10 idag av att pappa ringde mig och sa att jag skulle släppa in Cesar.
Så sov ungefär 12 timmar, brukar sova typ.. 6 om jag har tur :p

Igår började dagen med att kolla på film med skolan i folketshus, vi såg Kung fu panda :)
Pandan var precis som jag, love it! Sen gick vi tillbaka till skolan, åt nån äcklig macka,
kollade på prisutdelningen för juldukningen, våran klass vann, sjukt otippat! haha

Sen fick vi betygen och jag tog bussen ner till stan.
Mina betyg var bättre än väntat.
När jag kom ner på stan så gick jag en sväng med Tiia och Amanda medans jag väntade på Anna.
40 min senare kom Anna och vi gick och köpte julklappar och fikade.
Nu är jag äntligen klar med klapparna, skönt!

Idag ska jag bara ta det lugnt.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Louise

Ja nu är du värd lite lov efter allt slit med skolan, snart börjar allvaret igen, sista terminen i grundskolan!! :)

2010-12-23 @ 18:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0