12:e

Tjena!
Blev väckt såhär;

Kommer inte ihåg att jag sa nåt av det där, förutom hur mycket klockan var :p
Dom fick upp mig iallafall.

Åt frukost och så, louise tvingade mig att äta mackor istället för daimtårtan från igår.
Sen så åkte vi systrar iväg till Ica Maxi och handlade saker så vi kunde baka.
Åkte hem till Louise och bakade rocky road och pepparkakor.
Sen fikade vi och spelade buzz.
När carro drog hem så lagade jag och Louise mat, kyckling med ris och grönpepparsås.
Älskar kyckling.

Sen spelade vi lite mer buzz.
Och mamma kom och hämtade mig nyss.

Kan visa lite bilder sen, om louise skickar dom nån gång.
Har att visa från furuviks julmarknad, julfikat hemma hos carro och när vi bakade idag.

CIAO.

Kommentarer
Postat av: Louise

hehehe

2010-12-13 @ 08:02:10
Postat av: Carro

haha

2010-12-14 @ 18:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0