Sommarkrysset

Tja!
Kanske dags att blogga om det då... jaja.

Sov en timme, ställde klockan på 6, Elin och Anna kom och hämtade mig vid 7.
Vi begav oss ut på vägarna mot Stockholm.
Stannade vid nån rastplats på vägen;

Strålande sol som ni ser.
Stannade på donken vid Arlanda för lite frukost.
Sen åkte vi till Djurgården(?) och parkerade och gick till grönalund.
Gick in och det var typ inga folk där, träffade Malle och Lena som varit där sen 7, haha.
Vi kollade på lite soundcheck och fördrev tiden, mulet väder hela tiden.
Träffade Fanny och Jossan.
Pratade med Ola och Oskar Linnros också.

Sen ni mina kära vänner ... då började det regna...
Satt i regnet nån timme, var i spelhuset ibland, osv...
Sen när vi satt på soundchecket så gav vi upp, regnade så äcklligt mycket, jag var genomblöt,
vi frös, osv så vi bestämde oss för att åka hem.
Så vi gav upp våra platser som vi hållt i 6 timmar..
Vi gick fram till Michel Zitron och jag tog en bild med honom och gav han beröm för hans "Enemylines"
Han var jätte gullig, haha och han ba
 " Taaaack... den har inte ens släppts än..?.. :p "
- " Eh.. nehe... haha, jag hörde den på myspace "
Vi snackade om att vi skulle åka hem nu och lite annat :p
Sa hejdå till han och strax efter det vänder jag mig om och då kommer Pär, haha.
Vi sa att vi tänkte åka nu, men nej, då skulle han hålla värsta talet om varför vi skulle stanna, haha.
Han bad oss, så vi stannade. På lite villkor.
" neeeeeeej, ni kan ju inte åka nu :( det är ju ni som är stommen i det hela liksom...och ni som åkt så långt"
" Vi kan ju börja med att stänga jackan"
" Dagen i ära "
" Ni ska ha dom bästa platserna"
" Vi tar solen med oss" osv, osv, haha.

Allt folk stog under tak, haha. ;

Värmde oss i soffan;

HAHAHAHAAA JUSTEEEEEE HAHAHAAH
När vi stog på "balkongen" vid spelhuset, är den ju brevid spökhusets balkong..
Och det stog ett spöke där och råååå stirrade på mig.
Så jag stirrade tillbaka i typ 2 sek, och sen gjorde jag min " ögonvita "
Ni vet denna;

Haha, och spöket blev lite chockad och sedan gjorde sitt *not bad face* och jag gjorde mitt
"in your face bitch ". Sen försökte han göra lika, haha.
Hånflinade mot honom, sen vände jag mig om och vi gick.
Alicia vs Spöket
1-0.

Ja. Sen efter genrepet gick vi in och tog första bästa plats.

När det hade slutat regna delade dom ut gratis ponchos ( smart.. )
Tog en iallafall, eftersom jag frös ihjäl. Råkade riva sönder den lite, haha.

Tänkte att det är bra att vi sitter här, för då kan ingen se hur fula vi ser ut.
Träffade Hanna och Alice också!
Men sjääääälvklart så skulle gry gå förbi där hela tiden så man skulle se oss i live.
Lovestoned var grymma som vanligt. Började även digga Oskars låt.

Efter sändningen så kom det fram en grupp killar till mig och anna vars
en av dom pratade engelska och frågade om jag kunde ge han en cigarett.
" This is the last one.. ;) " haha, han fattade att det inte var det , skrattade och tackade och gick :p

Han kan ju glömma att han får liksom :p

Träffade Lovestoned sen framme vid scenen.
Både Elena och Emelie är ju supergulliga tjejer, haha.
" You can just look at me instead " , haha.

Och Robert var gullig också, han tyckte mitt hår var vackert... tss.

Och pär tackade tusen ggr för att vi kom och var gullig:p

Sa hejdå till Pär och så,
sen träffade vi Erri :)
Efter det gick vi tillbaka till bilen igen , bytte om till Elins mjukisbyxor eftersom det
DROPPADE vatten från mina byxor, och jag kunde vrida vatten ur alla mina plagg.
Har aldrig varit så blöt i hela mitt liv.

Inte varje dag man står och byter byxor i Stockholm ute, haha.

Det blixtrade utanför hela vägen hem, as coolt!
Stannade vid max i Uppsala för lite käk också.

Kom hem vid typ 1.

Jaja...
Gud vad det är jobbigt att blogga, haha.
Men kul att kolla tillbaka på sen 8)

typ 45min tog det att skriva detta inlägg.

HEJDÅ


Kommentarer
Postat av: Louise

usch för så mkt regn :( Nästa gång uppsala släkten kommer får du stanna hemma :)

2010-08-10 @ 08:58:05
Postat av: Jonas H

Riktigt underhållande skrivet. Haha det där spöket måste varit riktigt förvånad :D Du måste varit trött när du kom hem sen ^_^

2010-08-10 @ 10:47:17
URL: http://azart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0