Nrj in the park 2010

Vi tog skolfoto i skolan och hamnade på min bra sida, hoppas bilden blev okej..
När jag slutat skolan så hämtade Elin, Malin, Anna och Emelie mig med Elins bil vid skolan.
Sen började vi åka mot Stockholm.
Stannade vid en donken en stund också.

Sen kom vi till Stockholms innerstad, och vid gallerian var det lite bilkö.
Och så ser jag en kille stå vid hållplatserna utanför.. ser hans hår bakifrån och ba
" det är peter08! kissies bror" haha, fattar ni vad cp eller, sett hans frilla en gång på bild 8)
Och det var bra att kön tog lite extra lång tid så vi kunde
titta på dom jättenära utan att dom visste om woho, haha.

Sen parkerade vi vid Djurgården(?) haha, och gick till grönan.

När vi kom till grönan var Peter och hans kompis där med, haha.
Sen gick vi in, och jag och anna gick ner på toan så jag kunde sminka mig.
Men självklart hade min svarta dyra ögonskugga kommit ut i hela påsen jag hade smink i så ALLT var svart.
Blev svart när jag försökte täcka finnen så var tvungen att tvätta bort det så det var värre än innan :p

Sen kramade jag mina fina vänner!
Och sen gick vi runt, kramade fler, rökte, och fick tiden att gå.
Träffade minst typ 10 stycken iallafall, love it!

Sen började allt, och SHIT vilket drag det var. Det var ju bara bra artister.
Älskar Lazee.

Sen gick vi iväg och träffade Danny, haha gullen!
Kramades och han sjöng lite på danska för oss när Rasmus var på scenen.

Och sen kom Robert och kramades också, ååååh, haha.
" nej det har fan inte jag heller ;D " norrlänningar ska hålla ihop ;)

Bäst på hela kvällen var LÄTT Taio Cruz. Och Mohombi och Lazee och Rasmus och alla, haha.
Sen när vi typ skulle gå åkte Robert förbi med taxin och vinkade hejdå, gullen.
Sen gick vi till bilen igen och åkte till en donken påvägen. Och sen hem :)

Grym dag!
Puss

Kommentarer
Postat av: Helin <3

Halishia! vart köpte du strumpbyxorna snygging? hur ser dom ut framifrån btw?

2010-08-31 @ 10:11:57
Postat av: Alicia

Svar: Dom ser likadan ut på framsidan :p

Köpte dom på typ Lindex eller kappahl, haha.

2010-08-31 @ 12:13:49
Postat av: Helin

Okii, riktigt coola va dom iaf (Y) får köpa på mig ett par!

2010-08-31 @ 13:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0