Fredag

Hejhej!
Idag i skolan vare typ.. man delades upp i grupper med 8 & 9 or från B & C,
så skulle man samla poäng genom att göra uppgifter. Typ som " ta kort på Sjöängs hållplats "
" ta kort på en kollonistuga " "visa en nagelsax" och en massa sånna.
Så det var chill. Hamnade med Julia som tur var.

Vi vann inte dock, haha.
Sen cyklade jag hem, tävlade mot min granne i uppförsbacken hem, han cyklade före mig och julia innan.
Och bestämde mig för " nej nu jäääävlar " hann om honom iaf *stolt* haha.
Helt slut var jag när jag kom hem.

Åkte och handlade med mamma.
Och sen när vi kom hem läste jag en sprillans ny Bamse tidning , helt extas blev jag.
Sen funkade inte tvn och jag sa " nej då sover jag istället " so I did.
Mamma sa att det inte gick att väcka mig, så jag missade maten.
Drömde om Pär, haha. Älskar mina drömmar.
" Förstår du inte att jag ALDRIG viljat bara vara vän med dig " HAHA, helt cp är jag i drömmarna.
Och typ "åååh elena röker, "

Och när jag drömmer roliga saker vägrar jag vakna.
BLA BLAAAAAAAAAA

Imorgon äre Em's fest. Woho.
Hejdå

Blir ingen bild i detta inlägg
för jag äter chips, HAHA.
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Julia

Blää, jag har oxå börjat skolan nu inte så kul första dagen efter ett långt sommarlov.

2010-08-21 @ 11:35:46
URL: http://juliajulliz.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ja du var verkligen svårväckt! Kram

2010-08-21 @ 12:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0