Du min vän i livet.

HEJ BLOGGEN!
Nej skoja.

Hej.
Länge sen jag bloggade med något vettigt nu...
Har varit med Brännis en dag :)
Och varit i Hemlingby och kört teambanan med klassen = äcklig träningsvärk i hela överkroppen.
Idag var jag, Anna, Elin och Emelie och tittade på Darin en snabbis, sen middag på donken,
och vi avslutade med lite shopping. Påvägen hem mötte vi en lös häst vid bilvägen och Anna fick panik, haha.


Imorgon åker Anna, Emelie, Elin, Malin och jag till Stockholm, Grönalund, NRJ in the park.
Och vi tar skolfoto imorgon också...

Älskar att skriva "..." gör det JÄMT. Som ni kanske märker ;)
Jaja.
Puss påra!

Världens bästa Bobby på pride förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0