Mm

Var hemma hos carro igår, behövde en utväg.. har jag berättat det?
Skitsamma. Pappa har köpt en ny dator iaf.. stor smal skärm..

Idag har jag iaf flummat i skolan.
Jag & juliorna var på kören.
Det var nice, höhö. Jag stog och lyssnade när ljusa gruppen sjöng och omedvetet som jag alltid gör röck jag till lite i ansiktet när det inte lät bra. P.O såg det och sa inför hela gruppen att vi tänkte lika! Haha.

Jag är så musikalisk ;) Men det jobbiga är att alla vill att jag ska sjunga hela tiden.. eko rummet är okej.

På konfan satt vi och målade.
Jag och Kalle pratade om hur djupa vi är och musik.
Lite planer framöver också!

Nu äre snart idol!
Puss :)

snett foto av mig.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vacker bild på solnedgången :)

2009-09-23 @ 09:25:12
Postat av: Linnea Gröning

Satan va fin bild Alicia! Saknar dig!

2009-09-23 @ 14:33:32
URL: http://thistimes.blogg.se/
Postat av: Leeniz

Bilden var grymt snygg!

2009-09-29 @ 00:35:40
URL: http://leeniz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0