Lördag - Huddinge

Tog bussen till stan och sen buss därifrån till skutskär.
När jag kom dit insåg jag att tåget inte gick för än om en timme.
Så jag satte mig och läste i boken.
Sen kom tåget, det var fullt så jag satte mig där man kmr in.
Fortsatte läsa, vid uppsala blev det äntligen en sittplats ledig.
Att det kom och satt sig en jätte tjock gubbe framför mig gjorde ingenting.
Var så inne i boken , på den sorgligaste delen.
Och han blev lite orolig tror jag när jag satt där med tårfyllda ögon, haha.

Jag var ju ganska mycket försenad..
Jag skulle varit framme 10.10 i väsby, men nu så skulle jag komma fram 12.10 liksom.
I väsby tog jag pendeln till sthlm och hoppade av där.
 När jag hoppade av ringde jag olivia och frågade vilken pendel jag skulle ta,
då visade det sig att det var den jag satt på innan...kul :p
Men det kom en ny om typ 10 min.Tog den och åkte vidare till huddinge.
Ankan och Olivia mötte upp mig där :) 15 min innan det börja, haha.
Det såg ut som värsta nördstället men vi ställde oss på sidan typ.
Dom hade på sig mössor och solglasögon typ, haha.
Publiken var galen och skrek hela tiden. Efter var det signering så vi trängde oss dit.


När vi kom fram dit så var det typ 3 barn framför mig.

Matte såg mig .
M: Tja :D*nicka med huvudet*
A : Hej :p
M : Allt bra?*sträcker sig efter min skiva*
A : Yes :p..


Sen kom jag till Erik.
E : TJEEEEEEEEENA po'de ( hans dialekt)
J : ?.. haha
E : TJEEEEEEEEEENA PÅ DIG
J : Jaha, haha hej :p
Vi sa inte så mkt

Haha..
Sen kom jag till D.
D: :D
J : :D Hey
D : Heeej :D Allt bra?
J : Yes, sj?
D : Ja  :)
J : * fryser * brrrr..
D : ger mig* eeeeeeh* blicken, haha
J : Fryser inte du eller? ;o
D: ....*kollar bara på mig* ....*vänder örat mot mig*
J : *gå närmre* Fryser inte du eller?
D : Eh,nej :p gör du?
J : Eh, ja .. det är ju skitkallt :p
J : Ajuste, jag ska få spela in snart :D
D : Ska du? :D Vad kul!
J  : Yes, vet du nån låt som skulle passa min röst som du vill höra mig sjunga?
D : Vad kul! :D:D eller jaha! du vill att jag ska?
J : ja , haha :p
D : Hmmmmmmm....aaaah hmmmmmmm...det finns så många :o
J : Men välj nån bara :p
D : Hmmmmmmmmm....aaaaaah....hmmmmmmmm....hallelujah!!!
J : Hmm... Hallelujah.
D : A du vet * sjunger hallelujah och weilar typ finaste nånsin*
J : Men ja jag vet :p haha, okej ;)
Sen kmr jag inte ihåg vad vi sa, vi gick typ.

Sen gick vi till donken typ, köpte en läsk.
Sen ville dom gå upp igen.. så jag gick med på det jag med :p
Linnea ringde mig och frågade om hon skulle hinna dit, haha.
Sen när vi kom upp andra gången
J : Du vet yahlmar? :p
M :  Ja , han som spelar trombon? :p
J : Ja :p han är på eksjö ikväll :)
M : Är han?  :D Ska han spela?  :D
J : Ja :D så ni känske ses ! Jag sa att han skulle hälsa dig från mig om ni ses :p
M : Haha, jaha så då hälsar han till mig och jag till han och sen vidare till dig HAHAHAH :D:D
J : Ja, hahaha :D
Sen tog vi ett kort tsm, jag var tvungen att ha mitt ben mellan hans knän typ  :p
Höll mig för skratt :p

Sen till E.
Vi tog typ en bild tsm :p

Och sen till D.
J : kan vi ta en bild tsm? :p
D :* räcker sig efter min kamera*
J : Men nej..... du kan inte ta...här olivia får ta.
D : ..
J : Haha, kan du inte ställa dig upp...*drar upp honom*
D :*suck*
J : Hahaha
Så tog vi typ en krambild.

Träffade en massa finisar! Haha, ni vet vilka ni är :p

Sen hängde vi kvar tills dom skulle gå.
Och seriöst, folk hängde typ på danny när han skulle gå.
Dom var typ en klunga. Vi stog på en gräsmatta typ 50 m ifrån.
Matte kollade på oss och tackade med blicken för att vi inte var sånna typ, haha.
Och Erik kollade på mig och jag hejade med huvudet.
Sen ropade han : Hejdååå vi syns till oss :)
Sen hoppade dom in i bilen och jag stog typ 20 m ifrån alla :p
Vissa fans sprang efter bilen....jag menar ofta.

Danny vinkade till alla. Men slutade han när dom tog slut trodde han,
sen såg han mig eftersom jag stog somsagt typ 20m ifrån alla andra.
Så åkte bilen förbi mig och då märkte han att det var jag så då vände han sig om och vinkade, gullis.
Sen gick jag,emma,ankan,olivia och linnea till pendeln.
Snackade med barret i mobilen :)
"där är johan palm" hahaha
På centralen träffade vi monika aka barret. Och vi letade efter en toa. Donken toan fick det bli.

Sen åkte vi till söder och hängde utanför götalejon ett tag, haha.
Och sen gick vi runt på stan i några timmar.

Sen tog jag,olivia och ankan pendeln till sumpan och åt tacos med olivias mamma och pappa.
Efter maten satt vi och olivias mamma kvar och pratade djupa samtal i nån timme.
Sen kollade vi på sommarkrysset och michael jackson grej. Och åt popcorn och så.


Sen sov vi typ :p Höhö.
Puss


Kommentarer
Postat av: Louise

oj herregud vad du skrivit

2009-09-01 @ 15:33:03
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Jonas H

Händelsrik dag. Tycker det är jättebra att du ger dina egna kommentarer till allt som händer. Det gör att det blir intressant att läsa.

2009-09-01 @ 16:26:51
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Olivia

Riktigt bra dag :)

2009-09-01 @ 19:21:11
URL: http://bullepuff.blogg.se/
Postat av: Mamma

Vad mycket du hann med när du var i Stockholm. Kram.

2009-09-01 @ 19:50:54
Postat av: haija

de e intressant o läsa de du skriver :p :D '

såg dej i huddigne

2009-09-01 @ 20:51:58
Postat av: emma

tack för dagen sötnos

2009-09-02 @ 12:17:21
URL: http://saveu.blogg.se/
Postat av: Linnea Gröning

Hahahahaha "JOHAN PAAALM" Peka HAHAHHAA xD Helt underbar dag <3

2009-09-23 @ 14:42:22
URL: http://thistimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0