Söndag 27/9, Erikslund

Hey!
Igår mötte jag anna vid bussen i stan och sen tog vi bussen till skutskär.
Vi bestämde på natten innan att vi skulle åka 8)
När vi kom till skutskär väntade vi på vårat tåg.
Sen satte vi oss på tåget och åt frukost .

När vi kom till uppsala så gick vi till sj butiken så jag kunde köpa upptåget kort.
Våran buss som skulle ta oss till västerås skulle gå om en halvtimme.
Butiken öppnade precis när vi kom dit och det var sjukt lång kö.
Men sen öppnade dom en ny kassa och då kom vi trea i kön.
Men då skulle tanten längst fram boka biljetter tll sin man x2 och sig själv och fylla på massa grejer så hon var där i typ 15 min.Hon framför oss blev sjukt irriterad, jag med 8) Men sen köpte jag mitt kort och vi gick till bussen. Där träffade vi Sarah :D och sen kom HannaSofia också:)

Vi satte oss på bussen och började åka iväg.

Tog jätte lång tid att komma till västerås.
När vi kom fram började vi leta efter nåt sätt att ta oss till Erikslund.
Taxi föraren var störd..
Ingen kunde någontng, vi virrade runt i typ 30min innan tjejerna inne på typ subway eller nåt ropade in oss och pekade vart bussen skulle gå :p Vi hade varit där inne och frågat dom om olika saker några gånger, tack tjejer!
Sen blev det lite strul med bussbiljetterna eftersom jag försökte skicka till gävles buss 8)

"Brukar ni betala kontant på bussarna i gävle? " Svar : hell yeah.

Sen kom vi fram dit och letade upp stället Tati.
Kom in.. och vi var ju sjukt försenade eftersom vi inte hitta bussen.Så vi gled in i det folkfullla stället.
Fick jätte bra platser för att komma så sent 8)

Tror det var den bästa alone jag hört med dom! Så jävla bra!
Sen efter det sa dom att det va signering. Och jag och anna stog nästan där vid bordet så vi tröck oss framåt lite och vakten spärrade av precis efter oss och tvingade dom andra att gå och ställa sig i kön :D
Det var typ kö från två håll..  Anna hamnade typ 4pers framför mg på signeringen.
Så jag fick gå själv 8) Fett pinsamt.
Erik log mot mig hela tiden typ,hehe. Matte sa inte så mkt.
Sen var det typ en egen kö framför danny.
Och det var barn framför mig och när danny såg att jag räckte fram pappret kollade han upp och gav mig världens smile :D Stefan började skälla på typ killarna och dannys rektion när han gjorde så var klockren!
Haha, men sen frågade jagom en kram och danny som vanligt öppnade armarna och nickade dit mig.

Vi kramades...
Undertiden vi kramades
A : vet du hur mycket jag tycker om dig eller?..
D : "* brurrar in sig i min halsduk och luktar typ* mmmm, jag tycker om dig också*puss och blick*

Sen gick jag och träffade på anna igen 8) " Hej ahmed" hahahaha.
Dannys bror var även där, så sjukt snygg är han! Snyggare än D, hehe.

Sen träffade jag alla fina människor.
Och sen kollade jag och anna in skobutiken, anna köpte ett par klackskor!

( Leo & Danny )
Sen gick vi till baksidan och flummade.
Bytte skor ...igen. Har typ blåsor under fötterna nu för jag har gått för mycket i mina nya skor.
Träffade Matte och Erik :D
Jag och Erik snackade typ om att vi inte ses på ett tag och så.
Samma med matte :p Asså.. jag har hel kasst minne...




Sen började vi gå mot bussen.
A : NÄR GÅR BUSSEN!?!
S : VAAAAA?!
A : NÄÄÄÄÄÄÄÄR GÅÅÅÅR *matte åker förbi och ser när jag ropar och vinkar till mig*
A : *tyst, vinka tillbaka*

Haha. Sen hoppa jag och anna på bussen till västerås.
I  v-ås gick vi och donkade.
Jag åt en naturell hamburgare.. har inte ätit hamrburgare från donken på typ.. 1år.
Sen handlade vi godis och gick till centralen.
Missade bussen precis. Så vi åkte upp och satte oss på centralen.
Sen kom Hanna,Sofia,Sarah,Jossan och Fanny så vi flunmade med dom tills Fanny & Jossan skulle åka .



Sen tog gävle och uppsala tjejern buss till uppsala.
Hahahaha, så himla flummiga!


Sen i uppsala gick anna till pressbyrån och sen träffa vi ju bobby, vi pratade en stund.
Efter det gick vi och satte oss på en bänk och väntade på vårat tåg.
Sen kom det och vi åkte hem till gävle :)
Annas pappa kom och hämtade oss sen skjutsade han hem mig :)

Kommentarer
Postat av: Annna

fett rolig dag <33

2009-09-28 @ 09:01:39
Postat av: Carro

Verkar som att du haft kul :)

2009-09-28 @ 10:46:18
Postat av: Mamma

Vad mycket du har varit med om :) Kram.

2009-09-28 @ 15:37:37
Postat av: jennifer

så fina!:)

kul att se dig i nynäääääs !:D pUSS<3

2009-09-28 @ 18:34:39
URL: http://jjenniifeers.blogg.se/
Postat av: sarah

HAHA tack slizia för att du tog jordens fulaste bild på mig :D hahaha

pussspåattdu&viärsåhimlabra!

<3

2009-09-30 @ 22:14:11
URL: http://ssommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0