HEY

Nuuuuu ska jag berätta om lördagen, dagen efter Amy MacDonald på grönan ni vet.
Jag, Elin och Olivia var och kollade på pride-paraden.
Kändisar som Jonas Gardell, Mark Levengood, Bobby,
Shire, Blondinbella, Sibel, Federley, Miss Inga.



Sen fikade vi på Åhlens city, sen sa vi hejdå till Elin.
Vi åkte hem till Olivia och åt tacos tror jag.
Sen tog vi pendeln efter det till stan.
Jag och Olivia åkte buss med Ica-Ulf och Anton Körberg till grönan.
Sen gick vi in och sjöng i spelhuset.
Vi var där inne under nästan hela sommarkrysset.
Rongedahl, Yohanna, Salem Al Fakir och nån mer tror jag var där.
Efteråt träffade jag Salem Al Fakir och Måns.
Sen träffade vi jatte och snackade med han ett tag tror jag.
Vi träffade magnus carlsson, han stog och hängde med oss ett tag!
Så himla snäll är han.
m : har ni åkt den där eller..?*nickar mot tilt*
o: nej ..
a : JA! :D typ en...eller två gånger :D
m : jaha :o
a : ska inte du åka den eller? ;)
m : Nej uuuh aldrig i livet :O !

Haha... typ nåt sånt sa vi 8)

Sen kommer jag icke ihåg vad vi gjorde.
Åkte hem och sov eller nåt 8) höhö

Kommentarer
Postat av: Stina

nu blir jessica och majja avis på dig ;)

2009-09-11 @ 18:16:48
URL: http://guchie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad många kändisar du har träffat nu :)Kram.

2009-09-12 @ 19:03:53
Postat av: Jossan

haha Magnus och jag sprang rätt in i varandra på tunnelbanan en gång xD det var lite pinsamt... men vi är okej nu!

2009-09-14 @ 08:38:11
URL: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0