Haha

Dagen i skolan börjades med kanske ett av dom roligaste citaten från en lärare.
Sebbe K i min klass är känd för att ha på sig en luva och keps och sitta och psyka alla.
Idag hade vi jenny.
Jenny gick fram til honom och sa " ta av dig huve" men rättade sig snabbt till "huvan"
Åhgud..satt och tänkte på det och försökte skratta så tyst som möjligt i typ 5 min efteråt.
Hahahaha. Annars flöt dagen på.
Jag fick inte va med på idrotten för mamma eftersom jag har varit sjuk.
Stötte kula iaf, stötte 6,50m . Bra tkr jag :D Stefan och Carina med ;)

Jag hatar att inte ha nånting mer att berätta :p
Jag sitter bara framför datorn hela dagarna..
Har lite ont i magen nu, som vanligt.
Lyssnar på MJ, som vanligt.

JUSTE!
Har haft Human Nature på hjärnan idag. Så himla bra !
Här, lyssna på den några gånger och den är fast 8)

Kommentarer
Postat av: Jonas H

Om det är med en riktig kula så är det väldigt långt. Tjejerna i min klass brukade stöta 2-3m med den riktiga kulan XD

2009-09-03 @ 17:45:34
URL: http://azart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0