Haha

" Så då stod vi och höll hand bland dom andra fansen, så sött. Och sen efter ett tag släppte vi och tog lite kort. Men sen efter några minuter stod jag mest typ och drömde mig bort, tänk att jag hade hållit Danny i handen. Så jag sa inte så mycket, dom andra fansen snackade mer med han och då kände jag hur någon smekte min kind och då kollade jag upp och då stod Danny där med ett leende. Jag smälte, haha. Och sen berättade jag att jag fick en gitarr igår och då sa han Fett med en gura, haha"

Skrivet av mig typ 08 typ 8) Det var utanför o'learys

Om jag bara visste då vad vi skulle ha idag..

Kommentarer
Postat av: Carro

Är det fortfarande lika magiskt? :)

2009-10-01 @ 11:07:12
Postat av: Alicia Kittilä

Nej, eller...ibland :)

2009-10-01 @ 17:44:21
URL: http://alvedonspray.blogg.se/
Postat av: Emma -

ni är så fina!

pusss

2009-10-02 @ 11:26:30
URL: http://saveu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0