En bild på världens finaste själ


Sitter och tuggar Werther's Orginal, classic cream toffees :D
Fick se mitt engelska läxförhör idag  :) Ni vet det på VG nivå.
Stog typ 
16/16
VG+
Excellent!

Hoho, jag är så duktig :D:D
Nu ska jag se färjan strax, sen ska jag duscha.
Såg Anki på affären idag också...gud...
jag tog sjuka omvägar för att slippa gå förbi henne och så hon inte skulle se mig ;)

Det var allt för nuuuu.
Puss mina änglar.


Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?  Kille

Vad står det i ditt nionde sms?  "Fast asså, jag vet inte om låten är typ svår att sjunga,
för mig är den typ det, fast jag kan ju inte sjunga iofs ;) haha puss"

Vem ringde dig senast? Erik Jansson

Vad har du för bakgrundsbild på din mobil? Haha, en på erik..

Vilket språk är din mobil på?  Svenska

Vad heter din ringsignal?  Michael Jackson - Bad

Hur många sms har du i din inkorg? Ingen aning...många

Vad står det i ditt tredje sms uppifrån och vem är det i från?
" Men ni kan göra det då för jag har ingen dator "- Carro

Är den 20:de kontakten en av dina bästa vänner?  Emelie Wesström, yes.

Ogillar du nr 5? Beatrice Papaztcheva, absolut inte!

Har du varit ihop med nr 1? Angelica Eriksson, haha nej 8)

Vad har din mobil för färg? Svart och silver


Kommentarer
Postat av: Jonas H

Vem är den där Anki? ;)

2009-09-14 @ 20:24:13
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Alicia

Svar : Min gamla lärare.. hon va hemsk :p

2009-09-15 @ 07:44:11
URL: http://alvedonspray.blogg.se/
Postat av: sarah

du ska vara så glad att du träffat honom .. jag klarar inte av att spotifaja jason längre, för då får jag bara flashbacks til rix och det var tyo bäst snyft

2009-09-15 @ 19:51:39
URL: http://ssommar.blogg.se/
Postat av: Angelica

hahaha ;p



Finis på bild där va <3 förösker skriva om han i engelskan men är inte direkt det enklaste jag har gjort va hmm

2009-09-16 @ 22:25:34
URL: http://ankanangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0