Åh

Drömde om att jag var i ett badhus, vann vipkort . Kommer inte ihåg vad som var vitsen med det :p
Det var ett nytt badhus, så kön var enorm. Och rätt som det var så hamnade jag i Michael Jacksons hus.
Jag och Jason Mraz satt och sjöng tsm och varje gång jag sjöng fel utbrast han " Nooooo, Not GLOOOORY :P "
Eller vilket ord jag nu sjöng fel 8) Så himla mysigt!
Och sen satt jag och myste med nån i mjs familj, haha.
Och michael hade den finaste själ jag någonsin läst av.

Anyway :p
Har suttit vid datorn i 40min nu.
Ska dra om 10min, kanske är dags att klä på sig?:p
Har för övrigt hittat en låt som beskriver exakt hur kul det är att åka runt i sverige :D:D
Hörs sen!
Love / A

Ta inte bilden.

Kommentarer
Postat av: Carro

Är du hemma imorrn?

2009-09-04 @ 16:27:29
Postat av: Alicia the man

Nej

2009-09-04 @ 18:18:04
URL: http://alvedonspray.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag saknar den där dagen :( <3 fan vad lycklig man var då

2009-09-05 @ 01:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0