Today

Jaja.. pernilla hittade ingen kabel så vi kunde inte föra över våran film på datorn :p
På hemkunskapen gjorde vi kladdkaks muffins, dom blev goda!

Sen åkte jag hem och träffade louise och mamma.
Sen skjutsade dom mig till konfan i bomhuskyrka.
Julia kom och mötte mig, sen gick jag och satt mig där inne :p
Sen började det, vi delade upp oss i grupper och gick sen till olika "stationer"

Typ kolla på en massa kläder, dukar. Lära om oss Koran eller nåt sånt hette det, haha.
Och vi fick pröva spela på orgeln. Han som var kantor blev imponerad när jag spelade alone. Sen visade han mig två pedaler att trycka ner samtidigt och jag fick black out.. men sen kom jag ihåg och det lät tydligen jätte bra :D och han sa att jag hade talang och sa att det var det mäktigaste han hört idag.. stort! Att spela orgel är faktist en dröm jag alltid haft. Önskar jag hade en sån hemma.. :)

Loved it .

Sen fick vi gå på kyrkogården och kollade på gravar och så.
Sen satt vi i kyrkan igen.. jag och elin gjorde picka grejen, haha! Det är så kul 8)

Men nu orkar jag inge mer :p
PUSS

Nån dag gammal bild, haha

Kommentarer
Postat av: Jonas H

Kul! :D:D Jag vill också spela orgel, hihi.

2009-10-21 @ 06:43:44
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Louise

goda muffins igår!

2009-10-21 @ 13:27:45
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Albin

Gillar du att resa? Vill du hitta nya platser att åka till, nya saker att göra, då borde du garanterat följa min blog på www.bloglovin.com (inte vanliga resor, speciella som hyr en ö, bada/festa på din skidsemester osv)



och tipsa gärna vänner och famij så gör dig mig en stor tjänst vilket leder till mer resor



lämmna gärna en komentar om du är intresserad !

2009-10-21 @ 19:14:42
URL: http://aroundtheword.blogg.se/
Postat av: Mamma

Synd att inte jag fick höra när du spelade orgel, det hade jag velat. Kram.

2009-10-22 @ 09:07:02
Postat av: Carro

Du kanske kan spela orgel på konfirmationsredovisningen eller nåt :)

2009-10-22 @ 10:19:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0