I'll bring you my today ( med bilder!!) :)


På spanskan idag så var vi i datasalen och jag uppdaterade min status på fb till" har spanska :) "
Och hehehehe.. sofia kollade in alla statusuppdateringar och såg vilka so var inne där.
" Alicia, vänta tills jag kommer hem så ska jag kommentera :O " Haha, love her.
Ni kan ju kolla våra diskussioner på facebook, om vi är vänner där..

När jag kom hem så började jag baka en kladdkaka.
Allt gick jätte bra tills den var klar och jag skulle bara skära upp en liten trekant .
Sen såg jag hur en stooor flik på vänstra pekfingret fladdrade, och sen började det forsa blod.
Han inte tänka på nånting annat än att skrika" aaaaah, koooom, mamma , aaah".
Så kom min ängel till mamma och stoppade blodet och tog hand om mig, haha.
Några mm djupt blev det.. men behöver inte sy iaf :p
Ibland äre bra med familj som jobbar inom vården.

Sen efter nån timme gick dunkandet i fingret över.
Fotade mamma lite innan hon skulle ut och äta.



Sen läste jag en bok på 80 sidor med jätte många uppgifter som vi ska lämnat in senast imorgon.CHECK.
Gjorde klart häftet om Ideologi tills imorgon också. CHECK.
Sen lagade jag stekta nudlar och chickenbits, skit äckligt blev det.
Brände mig på högra handens lång finger också..blä.

Det var allt för mig.
Love.

Kommentarer
Postat av: Jonas H

Oj, usch vad äckligt, så beskriver du det så där trevligt som en flik och grejer xD



Den där maten ser supergod ut, synd att den inte var det!

2009-10-09 @ 06:25:53
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Mamma

Tur att det inte blev ett djupare jack.Duktig du är som lagar mat och bakar :) Kram.

2009-10-09 @ 11:55:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0