Igår & idag

Hello.
Igår i skolan var helt okej, tror inte matte provet gick så bra...hehe.
Vi hade spanska glosor muntligt två och två. Jag började kolla på glosorna under spanska lektionen!!
Asså första gången. Och tre min senare kom drewes in som precis hade varit ute och fått sin dom.
" och nu ska ett kärlekspar in, alicia & fa "
Fan kände jag... jag och fa gled in i rummet medan sofia gick in i klassrummet och sänkte volymen på She wolf på spanska för femte gången :p "no nånting fiesta" fick vi höra några gånger 8)

Jag snackade med jocke och vi bestämde oss för att hon säger dom på spanska och vi på svenska.
Vi fixade alla rätt, haha! Jag kanske har fotografiskt minne ;)

Jocke och jag för några år sen, haha. Och kalle på ett hörn... minnen

Sen när jag kom hem så hitta jag ett brev till mig :)
Det var från Jonathan.
Puss på han!

Sen så åkte jag och louise till kvantum.
Jag sprang in och köpte b&j's,naturgodis,euroshopper choklad och mozarella <3
Sen gick vi till dollar och jag träffade på Sara, som alltid där! Haha.
Jag & L köpte Dextro och sen åkte vi till henne.

Vi lagade tacos och spelade buzz & kollade på idol och just like heaven.
Jätte fin film faktist.
Mina favoriter i idol är Reza, Erik & Calle :)

Sen sov vi, hon tvingade på mig öronproppar.
Vaknade vid fyra helt pigg och av att hon lät ( som hon alltid gör när hon sover)
Tog ut öronpropparna och gick på toa, drack vatten och kliade i öronen, haha.
Sen la jag mig i soffan och drömde om Bobby,Danny & Matte.
Vi var på nån marknad och jag videobloggade 8)

Sen kom louise och väckte mig.
Sen åt jag kräm och sen spelade vi buzz tills mamma hämtade mig vid två.

Kommentarer
Postat av: Emelie Karlsson

vad stod det på kortet?

2009-10-03 @ 22:09:54
URL: http://emeemd.blogg.se/
Postat av: Pernillabergh

calle han ska vinna! :D

2009-10-03 @ 23:00:32
URL: http://dahpernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0