Hey

Det aktuella som hänt sen sist är väl att igår när jag skulle gå upp och sova så slog jag i lilltån i keyboarden.
Gjorde ont, och sen gick jag och la mig i sängen. Sen kände jag att det sved till och kollde på foten.
Dååå ser jag världens flik av skin på lilltån. Drog undan den och märkte att det var djupt.

Sällan jag 8)
Idag har jag haft en tofs högt på huvudet och nästan inget smink! Bara cover all mix gula & mascara!
Så himla duktiiig, plus att jag gjort klart alla mina diagnoser och shit i engelska.
Har lärt mig mycket på matten också. Är nöjd.

Imorgon ska jag förmodligen ner en stund på stan med brännis, det bli nice.
Ikväll ska jag hinna med att plugga på So provet.
Vi har även haft en vikarie från jönköping, och det har jonathan fått reda på!
Jaja.. allt är okej. Förutom smärtan i tån och knivsåret :)

.. men jag är ledsen över att cesar är sjuk. typ förkyld eller nåt.
nu säger jag att jag älskar honom nästan varje gång han hostar.
nej nu ska jag gå och pussa på honom :)
Hejs

My soul. My belief. My best friend. My tears. My joy. My love. My life. My everything.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad du är duktig som sköter skolan :),du ska se att såret på tån läker snart.Jag tyckte Ceasar verkade bättre idag, blir det värre så ska vi ringa till veterinären. Kram.

2009-10-14 @ 11:08:31
Postat av: Carro

Stackars ceasar :( men förstår om han blir lite sjuk för det börjar ju bli så kallt ute nu

2009-10-14 @ 12:41:19
Postat av: Louise

stackars cesse

2009-10-14 @ 13:33:17
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: sarah

svar: markus birro!!

2009-10-14 @ 22:37:05
URL: http://ssommar.blogg.se/
Postat av: Emelia Forsström

Sööt katt :D <3

2009-10-20 @ 11:41:20
URL: http://emeliaforsstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0