:)

Idag då..
Åkte ner till kvantum med mamma och hämtade ut julkonserten biljetter (Y) måns vettu..
Sen skjutsade dom mig till biblioteket. Gick till Telia och träffade kalle,kolan,fanny och sofia :)
Hängde där en stund, sen drog vi oss mot nian. Vi skulle gå och köpa Melissa Horn biljetterna då.
Träffade Linus och Wille och nån till kille, så dom var med oss också.
Efter nån timme av annat grej köpte vi biljetterna.
275 kr var gick dom på.. dyrt, men för hoppningsvis värt :D

Sen minns jag inte vad vi gjorde..
Vi gick till subway och satt där i nån timme.
"Idol" clara kom också. Sen kom julia och elin och dååå blev jag social 8)
Vi filmade lite och gjorde annat.
Sen följde vi med kolan till hans träning, sen tog jag bussen till syster louise.
Käkade mackor och prövade Bacon & 4 peppar mjukosten, as grym!
Och sen kom carro. Dom åt mat och så.
Sen åt jag min glass.  Och sen spelade vi Buzz, jag älskar det spelet! :D:D
Fast jag vinner aldrig typ.

Sen följde jag med Carro hem och lekte med kissarna, spelade animal crossing och försökte sova.
Carro satt och spelade wow.. jag menar..EH. Och hon satt och snackade i nån slags nörd mick..
Jaja.. sen när hon gick och la sig så låg valtis mellan oss och värmde upp ännu mer.
Sov inte så bra.
Och så fort jag vaknade så klämde hon min finne..gjorde ont.
Anyway..
Gick till louise & erik igen på morgonen, haha.
Jag dushade där, sen åkte louise, jag och mamma till hemlingby.
Gick 2½km, sen åt vi i hemlingbystugan.
Senare åkte vi till louise och spelade buzz med erik.
Och sen åke jag på konfa :p
Seeen hare inte hänt nåt mer 8)

Sofia, Elin och Julia igår :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var mysigt att gå i hemlingby, det får vi göra fler gånger. Kram.

2009-10-07 @ 11:45:43
Postat av: Louise

synd att du väljer tråkiga kategorier på buzz =P

2009-10-07 @ 15:25:22
Postat av: Carro

Det var ju du som vill få finnen klämd :P

2009-10-08 @ 12:55:29
Postat av: jullan

ta bort bilden :O<3

2009-10-10 @ 15:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0