:)

När jag var på sommarkrysset för några veckor sedan:
Tvekade på att åka. För Malin blev magsjuk, och jag skulle åka med henne.
Men jag åkte iallafall :p När jag satt på pendeln till centralen så skickade monika ett sms att det hade varit en brand på centralen så hon kunde inte komma in med sin buss. Men så förklarade hon vägen till 47ans hållplats, som jag skulle vetat vart den låg om hon bara sa vad den hette 8)
På vägen dit stannade jag och knöt skorna mitt framför en sån säljare på gatan som ville sälja skivor till mig.
Jag är ju verkligen sämst på att dissa sånna, så jag stannade och pratade en stund.
Sen tog jag bussen mot grönan. Det var KAOS i trafiken eftersom alla var ju tvungen at färdas med buss,bil eller at gå. Efter som centralen var halft avstängd.

Men när jag kom till grönan väntade jag i tusen år på att monika skulle komma.
Och sen kom hon med färjan :p

Efter det gick vi in och träffade Elin, Micke, Sarah, Monika, Annika, Mikkiz och många fler
Och sen satt vi där och kollade på soundcheck och sånt. Martin var en hel del vid oss också, haha.
Vi snackade om galapremiär till new moon och monika blev exalterad 8)

Och under genrepet så skulle måns gå fram till martin och fråga han en grej i publiken.
Men under tiden så satt jag, micke och monika och typ uppehöll martin så när måns frågade honom märkte inte martin det så måns stog och väntade på ett svar men sen gick han till en annan, haha. Svårt att förklara..

Jag, micke och monika gick och köpte mat, sen satte vi oss igen.

En hel del skratt blev det under dagen 8)




Efter några timmar var det dags för sändning.
Bobby gick förbi mig och sa hej till mig! Först alltså :)
Och vi hade våra älsklings galna ola fans två bänkar bakom oss 8)
Sen vare dags för sändning, kameramannen dissade oss hela tiden :p
Men annika och mikkiz rader blev filmade hela tiden 8)

Dom som uppträdde var typ Torsten Flink, Ola, Europe, Nina och Peter och Fibes oh fibes med Kim Wilde.
Det var sjuuuuuk feeling i slutet på we are the champions tror jag :p
Efteråt var det signering vid scenen.
Ola var glad att se mig och monika :D
Ni som känner mig vet ju att jag har en ola autograf på min plånka, hehehehe.
Therese tog en bild på ola och en finne som stog brevid mig så jag hamnade på hans blogg..kul.
Sen kramade ola både mig och monika sjukt mysigt!

Snygg bild kände jag 8)

Träffade Måns älskling efter åt.
Jag : Känneru igen mig? :D:D
Måns : Ja ooohja!! :D

Jag trodde inte han gjorde det :o


Ser ut som en aphjärna, men skitsamma :D lycka!
Sen åkte jag hem till olivia som hade ont i nacken om jag minns rätt.
Träffade hennes underbara föräldrar.
Sen somnade jag typ i soffan, helt slut 8) haha.
Sen gick vi och la oss och pratade :)

Haha, bättre sent än aldrig att blogga om den dagen ;)

Kommentarer
Postat av: Emilia Kostenniemi

Hahah, gud vilket härligt videoinlägg ;)Btw. Saknar dig alicia <3

2009-10-07 @ 15:42:02
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0