Tja

Igår var jag på Carrås fest i källarn. Det var kul!
Carro var twilightvampyyyr, hon såg sjukt läskig ut.

Men mer om det sen kanske :p
Vad vare jag tänkte skriva nu då...
Hmm... juste.

I torsdags åkte jag,farfar, pappa och farbror till uppsala.
Först stannade vi hos Ann :) Min pappas kusin, där jag ska praoa.
Det ligger i fyrislund. Sen åkte vi vidare till Runes ålderdomshem och träffade Kerstin och hans utanför.
Alla mina släktingar tänker på " Anns 50års fest " hela tiden när dom ser mig.
Tydligen sprang jag omkring och var pinsam..

Sen gick vi iallafall in och träffade Rune, min farmors bror.
Jag fick lite flashbacks från när farmor låg i sin säng på sitt ålderdomshem innan hon dog.
Men Rune var hyfsat pigg. Han kom ihåg mig iaf.. och återigen kom 50års festen tillbaka.
" redan då började du jaga killarna"

Sen åt vi på max påvägen hem.
Dom har ju fanta exotic där :O
Det visste jag inte , både jag och pappa tog det.. haha.

Sen åkte vi hem.
:)
Här kommer en bild från när jag sjöng på öppethus i somras.
Gud vad jag vill ha en fin bild när man står på scenen.


Kommentarer
Postat av: Carro

Du verkar vara pappas favorit. hehe

2009-11-08 @ 11:52:30
Postat av: hanna

de har ju exotic på typ alla donken också? ;)

2009-11-08 @ 12:29:30
URL: http://hulkis.blogg.se/
Postat av: Alicia Kittilä

C :.. det är jag inte.

2009-11-08 @ 12:57:37
URL: http://alvedonspray.blogg.se/
Postat av: Mamma

Synd att jag missade när du sjöng, det hade jag velat höra. kram.

2009-11-08 @ 14:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0