Tisdag- Erik Grönwall & Batmobile

Erkänn att jag är duktig som faktist bloggar för er?
Idag på praktiken kom det in världens sötaste hundvalp! Det var en lunnehund.
När jag slutade kom Ann & Kerstin och hämtade mig, sen skjutsade dom mig till stationen.
Där mötte jag Sarah. Vi köpte biljetter och satte oss på tåget. Så himla fin människa hon är!

Vi sminkade oss och så på tåget.
När vi kom till centralen så åkte vi till idolhotellet.
Där gjorde vi allt från att prata med kineser på kinsesiska och hälsa på kinesiska till att träffa han som sökte till idol med batman bilen. Denna alltså:



Han visade även en massa bilder på hans dator.
Sen träffade jag Erik Grönwall, första gången!
Han kom och kramade oss och sen efter presenterade sarah mig :p
" Det här är alicia, gävle "
" Nemen, oj :p jag som kramade dig :p bara för det så får du en kram till "

Han stannad en snabbis och snackade.
" Ni är så fina. Jag älskar er. Jag är kär i er allihopa . Ni är bäst. Love you "

Fyra kramar senare och ett drag i väskan av honom så åkte vi till centralen.
Sa hejdå till Daniella & Emelie.
Sen efter lite ärenden åkte vi till Uppsala igen.
Sa hejdå till sarah och sen tog jag bussen till hit där jag bor.

Mötte ann vid ingången. Sen gick jag upp. Dom hade varit oroliga för mig.
" Oroliga föräldrar " sa dom. Jag trivs här. Dom är fina själar.

Nu på kvällen har Hans gjort mackor och oboy till oss.
Och jag har fixat spotify konto till Hans och visat dom en massa klipp från youtube.

Jaja.. ska nog sova om nån timme :p
Godnatt så länge :)

Kommentarer
Postat av: Jonas H

Låter bra, låter bra. Snygg bil! :D

2009-11-25 @ 06:32:10
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Mamma

Du verkar ha haft ännu en trevlig dag :)Kul att du fick träffa Erik. Var rädd om dig. Kram.

2009-11-25 @ 09:31:39
Postat av: Carro

Kul att du har det bra i uppsala. Fråga Ann om du får lära dig hur man står i kassan, för det kan va bra att kunna sen om du vill ha sommarjobb nångång

2009-11-25 @ 13:46:52
Postat av: emma

Leffes bil :D

2009-11-25 @ 15:22:07
URL: http://eemmahhanssonn.blogg.se/
Postat av: Louise

vad bra att du trivs =D

2009-11-25 @ 16:42:12
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: sarah

aw, du är!

<3

2009-11-27 @ 11:16:54
URL: http://ssommar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0