Swineflu?

Tja!
Idag var jag i skolan..
Sen så gick alla i klassen upp till lilla gympasalen för att ta vaccinet :p
Jag och Julia glömde våra lappar i skåpet smart som vi var så vi gick ner och hämtade dom.
När vi kom tillbaka hade halva klassen redan gått in :p
Men vi var sist ut iaf. Det var tre bord i salen . Vi hamnade vid ett som våran skolsyster var vid :)
Haha.. men kan dom inte bara sticka i sprutan och sen äre klart liksom istället för
" och så andas vi, luuuugnt och slappnar av. det kommer gå bra ska du se "
" ja :)..jaa-a..mmm..." orka liksom :p

Jag tycker det är skitkul med sprutor och sånna saker! Haha, så det var ingen fara.
Det gjorde ondare än vad jag trodde dock.

Sen fick vi sitta i omklädningsrummet i 10min innan vi fick gå.
Då började jag och julia få ont i huvudet.
Det kändes som att nån tröck hårt på mina tinningar hela tiden..

Fast sen gick vi ner och hade rast i nån timme innan vi åt mat.
Sen gick vi omkring och hade ont i huvudet, haha.

Vi fick sluta 20min tidigare sista lektionen, syven snackade med oss då.
Sen tog jag bussen till Monica min moster och smsade om koden.
Sen åkte jag med hissen upp till henne.
Och smsade carro att vi skulle gå nu.

Sen mötte jag och monica carro vid brynäsgatan.
Sen gick vi hem till min mormors syster Stina.
Jag har inte träffat henne på flera år så det var jätte kul!
Vi fikade och kollade på kort :)

Efter det gick vi hem till mormor för hon behövde hjälp med tvn, haha.
Sen kom mamma och hämtade oss.
Nu började jag få ont i armen och huvudvärken släppte.
Blev skitsur på mamma och pappa. Så när jag kom hem gick jag och la mig i soffan och frös.
Sen somnade jag och sov i några timmar.. så nu är den halv tolv snart och jag är jätte pigg..

Min arm håller på att gå av känns det som.
Jaja :) men det är kul.
Hejdå, haha.

jag saknar mitt hår...

bilder från festen kommer väl snart :)

Kommentarer
Postat av: Jonas H

Haha vad sjukt... Aja, det går över förr eller senare.



Så nu har du varit hos Stina då, det var åratel sedan sist för mig, hoppas det var roligt!

2009-11-10 @ 08:21:47
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Louise

aha har du varit hos stina vad kul =)

Du får ta en ipren så går nog smärtan i armen över.. min var som värst efter typ 2 dagar innan den började minska i smärta.

2009-11-10 @ 10:10:59
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: fanny

HAHAHA snygg jag var då...

du var alldeles torr vilket jag då inte var 8)

2009-11-10 @ 13:33:52
URL: http://fannyhenriksson.blogg.se/
Postat av: Jossan

Jag ska iväg och ta sprutan nu idag så håll en tumme är du söt! Blir ju otrevligt om man börjar gå baklänges eller nått xD

2009-11-11 @ 08:56:38
URL: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0