Hiss & Diss lista

Okej, det här är enligt MIG. Alltså MINA åsikter. Men ni får gärna diskutera ;


¤ Folk som är vänliga mot alla, har respekt helt enkelt.
¤ Poesi
¤ Duktga fotografer
¤ Spotify

¤ Farmville
(finns det nåt mer irriterande än folk som håller på med farmville eller?! NEJ, så sjukt äckligt töntigt spel. vilken normal människa vill spela det liksom? . fuck allt som har med farmville att göra.)
¤ Folk som " inte kan komma" eller inte hör av sig.
¤ Folk som är sega.
¤ Folk som inte säger emot.
¤ Folk som säger mer än vad som behövs.
¤ Nya kortsystemet på bussarna.
¤ Jörgen Winberg
¤ Personer som färgar håret brunt bara för att det är höst.


Såja.


Kommentarer
Postat av: Jonas H

Roligt med listor tycker jag :D

Håller med allt på din hiss-lista, bra grejer!



Och Farmville, ja det klarar man sig gott utan..

2009-11-01 @ 22:40:45
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Carro

Många känner sig nog kränkta av din lista

2009-11-02 @ 10:37:05
Postat av: Jossan

jag tror jag måste göra nåt liknande :) Tack för idéen :D

2009-11-02 @ 16:05:35
Postat av: fanny

nej nu blev jag ledsen, du trakaerade farmville och sa att jag inte var normal :(

2009-11-05 @ 22:22:45
URL: http://fannyhenriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0