Helgen!

Jag,emma & bea gick upp klockan 4.. jag var pigg :) Vi fixade i ordning oss och sen gick vi till bussen.
Tog bussen in till stan och sen upptåget till väsby med emelie. I väsby träffade vi Moa och sen åkte vi till centralen.
På centralen träffade vi Malin & Elin och såg Kjell Eriksson,
han i Hjälp jag är med i en japansk tv-show typ  & Dan ekborg, eller nåt sånt hette han :p
Sen gick vi till Kungsträdgården och träffade lite annat gott folk.

Dagen gick väldigt snabbt, träffade matte,danny,erik & måns.
Jag ville träffa dannys pappa, danny höll inte med, haha!

Det var en massa gratis saker där med. Spelade in en singel, den där gyllene skor låten :p
Och sjöng karaoke...mekooonooomen, hade inte ens hört låten :p

Träffade även Miklo för första gången.
Jag & Moa gav upp våra platser typ längst och ställde oss nästan längst bak, haha.
Man såg typ lika bra :)

Efteråt var det kaos när emd skulle ut...folket hängde på staketet typ och ..ofta man gör så.
Tog typ en timme för dom att komma därifrån.

Sen åkte vi hem till Jennifer i Uppsala. På lördagen var vi helt mörbultade.
Men vi tog oss till centralen och mötte upp fanny,emelie & therese. Sen gick vi till där dom skulle vara.
Där inne träffade vi elin & malin.
Vi satte oss i solen och solade istället för att stå inne för att få en bra plats :p
Sen när dom började såg vi sämst.

Vi var nästan sist på signeringen och matte & erik var osociala. Danny var jätte social och gullig :)
 Hur går det med sången?       Du ska inte tänka på mig älskling! :(
Han pussade även mig på kinden tror jag om jag tänker efter ...jo.

Sen tog jag,emma,bea,elin & malin bussen direkt till gävle. Det gick sjuuukt snabbt.
Jag kom hem och dom här hemma firade min födelsedag som var på söndagen.
Jag fick en massa grejer, tack så mycket!

Här kmr nån bild :p


Fler bilder finns på min bilddagbok & det kmr nog på facebook!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0