Tralala

Somnade i soffan inatt.
Sov tills halv ett idag, mamma väckte mig så jag kunde färga hennes hår.
Nyvaken stog jag där och luktade på den starka lukten.
Sen åt jag äggmacka <3<3<3<3<3, har blivit helt beroende.
Det är det jag lever på här hemma, eftersom jag inte äter maten som bjuds.

Jag och pappa åkte till citygross, premiär för mig.
Alla i Gävle är helt galna i den affären, dom flesta ungdomarna iaf..
Bara för det finns Cocacola vanilla där, självklart köpte jag med.
Åh gud vad jag saknat dom. Puss på det!

Sen åkte vi till donken drive-in. Och sen till lilla affärn.
När jag kom hem åt jag lite av godiset vi köpte och kollade på Sex and the city.
Det var tre avsnitt i rad...och gud var sorgliga och underbara dom var.
Blev tårögd hela tiden :').

Är skit trött nu...blabla.
Imorgon är det midsommar, vad ska ni göra?
Puss.

Den här bilden är lite skabbig och söt :D

Kommentarer
Postat av: Jossan

Älska SATC <3

2009-06-18 @ 20:12:20
URL: http://blondmensmart.blogspot.com
Postat av: Jonas H

Imorse testade jag polarkaka med ägg, det var mumsigt värre! =) Blir väl nåt liknande imorrn till midsommarbordet eftersom jag inte äter sill.



Vi ska till Nolhaga Park i Alingsås över dagen och sen se Sverige spela fotboll på kvällen, hoppas bara att det bli bra väder. Vad ska du själv göra?

2009-06-18 @ 21:46:07
Postat av: fanny

coca cola vanilla har inte jag druckit på år! :o

2009-06-19 @ 00:40:56
URL: http://fhenriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0