Tralala

Just nu spöregnar det utanför,
hoppas det fortsätter och förstör för alla som gjort sig fina för att sluta skolan idag :)
I go against the flow med det där med skolavslutning nu.
Orkade inte hålla på i flera veckor innan med klänning och skit.
Lånade en grej av syrran som jag ska göra lite alicia touch på :).

Igår så fick jag såndär.. solsting på kvällen :p
Solfrossa? nåt sånt där iaf.
Låg och skakade under ett täcke för jag frös så mycket, haha.

Idag har jag duschat än så länge.
Ikväll blire ju som sagt grönan, eller stora scenen... hehehe.

Jag är så stolt, jag hittade denna bild på mormor.
Det är hon som är närmast.
Ni gävlebor kan söka på era förfäders namn och se om det kmr upp nåt för er
http://sofie.xlm.se/  mycket bra sida, tror inte ens mormor har sett denna bild.
Men hon har ju ioförsig inte ens nån dator, haha.

Kommentarer
Postat av: Louise

coolt :)

2009-06-10 @ 22:21:00
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0