Too cool for school.

Sitter i skolan nu, vi har " vår tid " .
Ingen vet om dom menar våran tid eller våren tid.
Vi har typ musik...med min elevensval grupp = ingen jag känner typ.
Våran lärare är inte här heller...
Anyway... försöker skaffa mig gratis biljetter till sundsvall gatufest, haha.
Det går inte så bra dock. Skrev lite med Jonathan (fagerlund) också.
Han är sweet! Saknar honom lite...faktist.
Det var så gulligt att han grattade mig i hans blogg :)

Älskar bilden på mig nedan för har jag kommit på.
Hoho, mår ganska bra idag faktist..fast sjukt trött.

Känner på mig att denna sommar kommer bli grym :)
Hoppas ni stannar, mina kära läsare. Och läser om mina äventyr.

Puss på er. Nu ska jag inte göra någonting i typ 3 timmar.

Har inga bilder på denna dator..alltså, jag älskar inte denna bild...den i förra inlägget.

Kommentarer
Postat av: Louise

Vårtid är rolig, när är själva "utställningen"?

2009-06-03 @ 11:26:20
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Louise

ok vilken tid? Jag kan nog komma o kolla då =D

2009-06-03 @ 13:21:42
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0