Svaret !!

Rätt svar på frågan nedan för är Ronja Rövardotter ! Haha, visst äre läskigt? :O
Kan fortfarande inte smälta att alla dom har blivit stora emil,pippi, kerstin, alla !

Idag övade jag & jennifer in I can't say I'm sorry som vi ska sjunga på öppet hus på måndag.
Mer info om det kmr sen :)

Efter skolan åkte jag ner på stan & letade nånting att ha på mig. Hittade nada.
Köpte en mascara dock. Kom nyss hem, har precis duschat. Ska fixa i ordning mig nu.
Och klockan 20:45 ska jag & carrå se Knowing på bio, sen sover jag hos henne.
Och imorgon åker jag till falun på rixmfm festival.. hoppas jag iaf :)

Vi hörs !
Puss


Kommentarer
Postat av: fanny

hur fick du tag på den då?

haaaaaaaaallå, be ngn filma och lägg upp på youtube/skicka till mej sen!? :DD

2009-06-05 @ 19:58:07
URL: http://fhenriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0