Måndag

Olivia kom ju till Gävle.
Så vi chillade runt lite i stan, sen bourlongern, sen stan igen.
Då kom Malin och va med oss :D Vi var inne i en provhytt då, haha.
Jag köpte en hatt (Y) love it. Och innan köpte jag raybans på typ nån affär brevid gina :p

Vi drog till b-longern igen och satte oss i en liten ring och lyssna på musik.
Det var mkt folk där eftersom det var nice väder.
Nån random tjej kom fram till oss och tyckte vi gjorde hel rätt med musiken och ringen och så.
" 4 av 5 toasters :D:D(Y)(Y)(Y) "  lr nåt sånt sa hon när hon gick, jag trodde hon kände malin 8)

Sen gick vi på donken och åt, nice. Haha, donken varje dag (Y).
Vi var där inne 4 ggr den dagen, med olika ärenden :p

Sen följde vi med Olivia till stationen och fotade en massa där.
Efter vi hade badat fötterna drog hon hem.
Jag och malin fortsatte chilla på stan typ, hehe.
På kvällen när jag kom hem minns jag int evad jag gjorde, men tack för denna dag.





Haha jag är så efter på att blogga :p
Men anway..drömde en sjuk dröm inatt.
" Do you want to hunt them down? "
" .. Yes "
Så sjukt verkligt. Imorgon ska jag till västerås, och på fredag enköping (Y).
Vi hörs senare idag, tror jag ;)
Puss.


Kommentarer
Postat av: Elin

Shiit vilken fin färg på håret! :D du passar verkligen i dt! :D

2009-06-24 @ 13:54:01
Postat av: Carro

Vad trött jag skulle bli om jag åkte runt som du gör :P

2009-06-24 @ 16:17:37
Postat av: Malle

ååh då ses vi imorrn :D

2009-06-24 @ 20:48:52
URL: http://juustdaance.blogg.se/
Postat av: Jonas H

Undrar vad du drömde om egentligen ^^ Men du ser ut som en liten Charlie Caper-lärjunge i den där hatten :D

2009-06-27 @ 16:35:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0