Kim & Janet i valbo igår.

När vi rullade in till valbo parkerade vi, sen gick vi och köpte glass och åt.
Rasmus och Jonas var redan på plats vid scenen :)

Kim & Janet kom vid 13.00. Och det var typ 10 pers som kollade...
Helt sjukt, men det var bara för det var typ 30 grader  ute, haha.
Dom var riktigt grymma.
På signeringen efteråt vare typ såhär .

Kim : Hej! :)
Jag : Tja :)
Kim : akjdlsdlö?
Jag :... ehe...  bra :) sj?
Kim: jo det är bra :),  soidklfjfdzsklz?
Jag : Alicia :)
Kim : jo men dig känner jag också igen ;o
Jag : :o haha...ehm...ja... vi har skrivit lite på bilddagboken ( typ 4 ggr, senaste var länge sen)
Kim : ja justeee! :D

sen vare typ kram och snack.
sen kom vi till janet. kmr inte ihåg vad vi sa :p
J : Vilka grymma kameror ni har tjejer! :D
Jag & E : Tack :)
J : Varför?
Vi : ....?.... ehm.... :p
J : Äre bara för ni gillar kort eller?:p
VI : haha... ja :)
J : Åh, JAG VILL OCKSÅ HA !
Jag : ja det blir grymma bilder med dom, och dom är inte så dyra.
J : ´Är dom inte ?
Jag : nej jag köpte min för 3500 :) men det finns...elins är... elin har... mycket bättre men det finns...äh.
J : (fattar inte)
Jag : dom är billiga iaf! haha.

Hon väldigt trevlig. Sen tog jag bild tsm med dom :)

Sen drog dom typ, eller dom köpte mat & moa. Så vi stog i kön med rasmus typ.
Vi skulle gissa hans ålder. Den som kom närmast skulle få en korv.
Moa vann, men fick ingen korv. Haha jag gissade på 29...typ 10 år fel.
" Jag tycker mest om dig asså! :D ... men du var närmast*peka på moa* "
Sen kramade han mig och sa tack, haha.

Moa åt sina strips & janet dansade brevid. Sen kollade vi lite i affärer. Vi köpte papper.
Skrev på pappret, kollade på rasmus när han köpte morsdag present till sin mamma.
" Ja... hon har ju stått ut med mig i snart...5 år. "
Haha, det var så kul för att när vi gick omkring sa jag typ
" det skulle inte förvåna mig om alice kom"
och gissa vem som kom för att kolla på andra uppträdandet?;)

Sen kom kim & janet igen, mindre publik denna gång. Men vi va på !
Och sen på signeringen hade kim redan glömt bort vad jag hette , haha.
" Tack för supporten " aww. Janet tyckte vi luktade jätte gott också :)

Jag har noll minne vad vi sa typ, men det var mys !
Sen drog dom och vi hjälpte rasmus bära grejer.

Vi gick ut och pratade helium. Sen kom emma & bea när jag & moa satt och väntade på elin.
Vi åkte med dom till donken och åt mat. Såg en ful hund också, haha.

Sen tog jag och moa bussen till stationen och väntade på hennes tåg.
När hon hade åkt kom pappa och hämtade mig, carro, louise och tjockis vera var med.
Puss.




<3

Kommentarer
Postat av: moa

thank you!

<3

2009-06-01 @ 21:37:04
URL: http://halllonkyss.blogg.se/
Postat av: Jossan

haha rasmus är lite äldre än vad man tror ;) men lika snygg och trevlig för det!

2009-06-02 @ 18:20:47
URL: http://blondmensmart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0