Jag lever

Igår var det den mest sorgliga Jennie let me love you nånsin.
Hela giget grät jag, jag grät liksom när det inte ens var nå sorgligt.
Varför?  Jag vet inte.
Danny och dom tillägnade en låt till michael jackson, jennie.
Talet där bröt jag ihop ännu mer.
Och sen efter den spelade dom Billie jean,min favorit med han.
Danny dansade till. Och direkt efter den I'm yours. FYFAAAAAAN.
Dom körde inte sommarshowen.. men liksom...dom kör aldrig I'm yours längre.
Och precis nu när jag har tänkt på michael jackson,danny och jason mraz jätte mkt.

Jag bröt ihop rejält under spelningen. Jag grät floder.. ni vet...hysteriskt .
Jag kunde inte kolla på dom utan att jag skulle bryta ihop ännu mer.
Det var så himla konstig stämning. Danny såg på mig.. älskling..tack.
Det var flera av mina vänner som tröstade mig , tack . Jag tycker om er mer än vad ni tror.

Men giget var så nyttigt och så fint... usch.
Så jävla bra och hemskt.

Hör av mig mer sen...jag är glad nu så ni vet :p
Puss.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

nee va jobbigt:/ hur mådde killarna ?? önskar jag var där, ville verkligen det:(

kram

2009-06-27 @ 21:48:55
URL: http://jjenniifeers.blogg.se/
Postat av: Olivia

Det var verkligen en konstig kväll...

2009-06-27 @ 21:53:00
URL: http://bullepuff.blogg.se/
Postat av: Jossan

Det var ett konstigt gig... En konstig kväll... Men fint! Pojkarna är bra!

2009-06-28 @ 14:45:54
URL: http://blondmensmart.blogspot.com
Postat av: Mamma

Skönt att du mår bättre. Kram.

2009-06-28 @ 22:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0