:)

Försov mig idag...vaknade när vi hade slutat, great :p
Men iaf...imorgon slutar jag sjuan och får sommarlov.
Jag ser inte fram emot själva avslutningen, usch.
Men lovet, oh yes!

Jag & malin åker till grönan på kvällen för att checka in killarna :)
Sen sover jag hos min finis Olivia.

Jag mår sjukt bra just nu, vet inte varför.
Men är som sagt sliten. Sov ute i solen på altan idag i mer än en timme (Y).

Puss on you.

Ehehehe...ska vi ta en gårdagens outfit då?
Tröja - H&M
Jeanstights - Gina

 :)

Kommentarer
Postat av: Louise

ser lite ut som att du har hitler mustach (microfonen) haha.

2009-06-09 @ 20:06:25
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Mamma

Synd att jag inte kunde gå och titta, men jag får lyssna på Louises inspelning.Kram.

2009-06-09 @ 21:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0