Emd på grönan..

Jag och malin tog upptåget till väsby och sen pendel och sen buss till grönan.
Det tog 3 timmar för oss att komma dit från när vårat tåg från gävle hade börjat rullat.
När vi kom dit träffade vi en massa söta personer. Jag gick och fixade håret och sminket lite.
Åt en sockervadd och sen stog vi vid scenen tills det börja typ.
Sjukt dåligt drag i publiken, tyckte synd om killarna :p
Hallå, det är sthlm liksom..

Matte gillade att vi öste på hans låt , haha.
Vi hade platser precis framför signerings bordet,
så vi stog kvar där tills killarna kom och alla andra var i kön :p
Haha, jag burrade upp mig mot emelies axel för jag frös så mycket.
Och då kollade jag mot erik och såg att han tittade på mig.
E :  :( ..*vinka*
A : :D*vinka*
E : Äre bra med er?
Vi : ja..
Han : Vad gör ni där? :(
Vi : vi tänkte vänta lite..
Han : gå och ställ er :(

Haha, vi gick när kön var slut typ. Vakten sa att han hade stängt kön precis framför oss.
Yeah right.. vi är inte rätt personer att bråka med. Så vi kom in, haha.
Jag fick låna malins skiva eftersom min var hemma.
På signeringen sa vi detta.
Jag & Danny
D: Hej:D
J : Hejhej :)
D : Allt bra?
J : yes, sj?
D : jo det är bra, är lite fryssen bara :p
J : Ja.. jag med... känn på min hand :o
D :* tar tag *
Vi :* väntar ett tag tills man känner nåt*
D : Jag var ju nästan kallare! HAHAHA! ;)
J : Hahaha, oftaaa! jag är kallare.
D:* tar tag med båda händerna* :)
J :*släpper* jadu..
D : Hade du kul ikväll?
J : jadå :p.. *kollar på sur vakten* hehe,kan jag få en kram?
D : Jaa*kollar på vakten* :D *kram*mmmmmmmm!
J : Pusspuss!
D : Pusspuss :D

Jag & Matte.
M:*sträcker fram näven*
J : *nävar(fult)*
M : Tja :D
J : Hej :) Äre bra?
M : Ja :), sj?
J : Ja :).. haha.
J : Du.. JAG ÄLSKAR din låt, sjukt grym!
M : Gör du? :D:D vad kul :D:D TACK!
Sen kramades vi typ.
M: Vilket snyggt peace halsband du har!
J : Tack :D
M : Hare bra :D
J : Du med :p

Jag & Erik
E : Tjaaaa :D
J : Hej :)
E : Äre bra med dig? :D
J : Ja :), sj ?
E : Jo det är bra :D
J : Nu äre bara en dryg tågresa hem sen..eller jag skoja:|
E : Vad ska du göra ikväll? :D
J : Jag ska sova hos olivia :)
E : Jahaaa :D vad kul! vad ska ni göra? ska ni mysa? ;);)
J : :o hahaha! jag vet inte vad vi ska göra :p
E : Haha, okej ;)
J : Haha, jag kom på ett skämt nyss.. kolla.*peka* kaffe rabatt, fattaru?
E : HAHAHAHA, MEN JAA, ÅH ! RABATT KAFFE liksom :D:D
J : Haha, ja.. :p kan jag få en kram?
E : Jaa! :D

Och sen kramade jag m & d innan dom gick.
Och jag lät erik känna hur kall jag var genom att känna på hans hals .
" OJ JÄVLAR :O " var reaktionen, haha.

Sen drog jag & olivia hem till henne och satt vid datorn en stund innan vi somnade.
På morgonen efter så gick vi upp och fixade oss och åt frukost och så.
Sen gick vi till hennes skolavslutning. Hur fint som helst !
Jag blev tårögd flera gånger när dom som slutade nian fick stipendium och grejs.
Och när sexåringarna gav rosor till niorna.
Ja.. sen väntade jag på henne utanför hennes klassrum medans hon gjorde nåt.
Sen gick vi hem till henne, och när jag kom innanför dörren snackade jag med mamma.
Och efter det samtalet kände jag att jag inte kunde fästa blicken på nåt.
Och sen tog det typ 2 sek innan jag fick yrsel attack.
Det snurra konstant i typ 50 sek innan det började lugna ner sig.
Drack vatten och vinglade in i hennes vardagsrum där jag satt och mådde illa.
Började svettas och kallsvettas och hade ont i ögonen.
Sen fick jag hur ont i magen som helst, min kropp fick ett breakdown den här gången, inte själen.
Sen låg vi i hennes rum i nån timme och pratade, tack <3.
Och vi skulle egentligen gå på stan, men eftersom jag mådde dåligt så skulle jag ta ett tidigare tåg hem.
Mådde illa och var skithungrig på tåget :p Men blundade hela resan hem typ..
Mamma ringde när hon såg att jag mådde dåligt. Jag sa att jag ville ha nuggets meny, så när jag kom till gävle åkte vi och köpte det. Senare på kvällen så gick jag över till grannens studentfirande. Jag och carro stog för underhållningen.
Vad mycket jag skrev nu :p
Puss.
   
   
Ikväll ska jag se grabbarna i uppsala..
Jag måste trappa ner, är helt pank!
Jaja , puss!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tur att du inte var ensam när du fick yrsel, det är verkligen otäckt när det händer.Kram mamma.

2009-06-13 @ 17:44:22
Postat av: Olivia

Tack för samtalet!

Jag blev tårögd typ 3 gånger och grät 2

2009-06-14 @ 01:06:34
URL: http://bullepuff.blogg.se/
Postat av: Jonas H

Verkar som en händelserik helg det där ^^

Helt sjukt att du kan komma ihåg era konversationer, bra minne!

2009-06-14 @ 15:53:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0