Avesta(festivalen)

Hoppade in i bilen med jossan,anna och emelie. Sen hade vi en väldigt trevlig bilresa !
När vi kom till Avesta krylbo hämtade vi upp Erri på tågstationen, sen åkte vi till avesta och parkerade vid ica.
Vi frågade efter vägen och gick igenom en massa stånd och sen kom vi fram till festival området.
Moa kom med mitt band (biljett) och sen gled vi in. Jag & Moa såg danny och han såg oss.
Han blev glad att se mig, haha.*peka:D vinka:D nicka*.
Sen så satte vi oss i solen, hejade på nisse,erik och matte också.

Sen gick vi ut från området och åkte en karusell som förövrigt var hemsk.
Den typ "hoppa ur led " så vi skadade våra ryggar typ.
Kul att han inte förstog ett nej heller.

Menmen, sen gick vi till scenen och kollade på rongedal när dom spelade.
Sen tog vi plats och 30minuter försent kom emd. Och deras gig var grymt!
Ni som får chansen, SE DEN. Wohooo, sjuk feeling på det.
Tog knappt nå bilder eftersom jag var tvungen att hoppa och röja! :D så sjukt kul!
Men svettigt blev det...oh yes. Tänk dom som stog längst fram liksom. Jag skulle svimmat.

Efteråt så hade dom en " signering".
Dom gick på ena sidan kravallstaketet och skrev autografer.
En massa tjejer som fotade och kramade dom.
Jag orkade dom inte , så jag gick omkring och sjöng på låtarna som spelades på scenen.
Sen efter det köpte vi typ cola och sen åkte vi hem till Mockfjärd där elin bor.
Tog jätte lång tid för elin att parkera, haha.

Vi gick in och hälsade på elins hund som hade vaknat när vi kom hem.
Sen bäddade vi och sen sov vi. Helt slitna och trötta.
Tack för den här dagen :)






Kommentarer
Postat av: Mamma

Du verkar ha haft trevligt i helgen.Kram mamma.

2009-06-01 @ 15:02:36
Postat av: Louise

verakar som om ni haft skoj =)

2009-06-01 @ 15:38:03
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Jossan

du glömde ju skriva om det jäkla vägarbetet! Men annars var det grejtans! Tack för dagen :)

2009-06-02 @ 18:19:51
URL: http://blondmensmart.blogspot.com
Postat av: em.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWW! :D

pusspådig! :* vi rockade järnet!

2009-06-08 @ 08:23:46
URL: http://fantomenpuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0