Tudelu

Försökte uppdatera igår kväll också... men blogg.se fucka.
Det var en trevlig dag igår ! Träffade mina fina kusiner och en massa annat nytt folk.
Mindre trevligt var mina fötter som gjorde as ont efter mina nya skor.
Men vill man va fin får man lida pin !

Gick från max till söder...i skorna.
Tog hur lång tid som helst eftersom man var tvungen att ta myrsteg eftersom dom är för stora :p
Pain på det.

Men shit vad läskigt det kändes i fötterna efter man tog av dom :o
Anyway...

Jag tkr det är skitkul att hålla på att försöka hitta nya bra artister på spotify :D
Puss

Kommentarer
Postat av: Louise

du skulle tagit av dig skorna o gått barfota ;)

2009-07-26 @ 13:59:34
URL: http://lollo83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0