Erik på grillnatta

Pappa skjutsade mig till stationen. Gick till sjömanskyrkan och mötte Lollo,Nicole och Anna :)
Sen efter några minuter kom även Jossan. Vi gick till vårat tåg och tog plats.
Sen började det rulla iväg mot bollnäs. Jag åker gratis med mitt fritidskort, det gillar vi :D
Det var en jätte söt kille på tåget snett framför oss som låg och försökte sova.
Men han låg och blundade och log åt oss jätte mycket när han hörde hur flummiga vi var..speciellt Nicole.
Han började även skratta, så söt ! " laskar " .
När vi kom fram till bollnäs kollade vi vart scenen var. Hittade den.
Sen gick vi omkring på stan lite och kollade läget.
Träffade på Emma och Bea som snackade med Emmas mentor :p
Så dom var upptagna...så vi gick och åt på en slags pizzeria. Jag beställde en nummer 8.
Emma & Bea kom dit efter ett tag också. Haha om deras mat 8)
Lollo & Nicole satt på pizzerian över gatan , haha.
Min pizza var den godaste jag någonsin ätit, sååååå god !
Rätt som det var hörde vi en viss segerstedt på scenen.
Vi skickade iväg lollo & nicole för att kolla om det var han, och det var det.
Emma & Bea fick bråttom iväg, haha.
Alla hade ätit klart...utom jag som hade typ halva min pizza kvar.
Slängde i mig det sista innan vi också begav oss mot scenen.
Efter eriks soundcheck gick vi till honom och snackade lite.
Jag tyckte han hade snygga solglasögon, han tackade.
Jag kollade på hans klocka och försökte se vad det stog..tillslut frågade jag honom.
Då vände han på armen så jag kunde se 8)
Han undrade även vart jag bodde.
" vad kul att det är så många här :D "
Emma och bea ville komma fram lite så jag satte mig väldigt konstigt..
Vi tog även lite bilder med honom. Har jag nämnt att det var skiiiit varmt?
Men kollade på tiderna på mina kort...vi stog vid erik typ...40 min.
Fast han blev intervjuad en del av tiden...men stog ändå nära ;)
Han var jätte söt. Sen kramades vi lite. Han " Hejdå:) " jag : "hejdå..eller...ja,haha" " :D"
Sen tog vi våra platser igen. Det var som en läktare i sten, plus en trapp.
Vi satte oss högst upp. Hade solen i ögonen hela tiden.
Träffade Klockan också. Sen kom Stina :)
Vi satt och väntade... och väntade och pratade :)
Till slut började collins, och sen kom erik. Han körde några låtar.
I don't wanna be och I can't say i'm sorry värmde mitt hjärta mest.
Hanna hedlund kom även och sjöng duett med erik på en låt :)

På jennie let me love you reste vi oss upp och gav han en massa stöd.
Det uppskattade han. Tror alla fattade att vi kunde våran grej 8)
Han ramade in oss med händerna och sjöng "jennie let me love you " har jag för mig.
Baby goodbye sjöng han också. Tycker nästan killarna ska börja köra solo ...

Efteråt gick vi mot " skoaffären " där han skulle signera.
Tydligen var det utanför en hårsalong typ :p Vi väntade till sist.
Haha det var så kul, för erik hade egna papper som han skrev på.
Och så kom han till oss...och ingen av oss ville ju ha en autograf..
Asså...det går inte att beskriva hur han gjorde men det var kul.
Han hade tur att det kom ett fan bakom honom som räddade han :D
emma : idag kommer vi iaf hem :p
erik : vad bra-a, då slipper jag fixa det :p

Sen tog vi iaf kort med honom. Och sa hejdå.
Efter det gick vi till stationen och kollade tågen och så.
Sen gick vi till max och åt glass. E & B var tvungen att dra till sin buss.
Vi satt kvar en timme innan vi skulle till vårat tåg.

På tåget lyssnade jag på Man in the mirror som emma skickade till mig på mobilen 8)
Sjöng lite tyst för mig själv också..lite danny...hade mitt headset på.
Sen kollade jag upp och då ser jag att alla sitter och skrattar åt mig!!!
Då märkte jag att nicole satt och filmade mig :O ...den jäveln, haha.

När vi kom fram sprang anna till sin buss och vi gick till våran.
Sa hejdå till jossan och jag,nicole och lollo tog 2:an hem.
När jag kom hem åt jag äggmacka, sen somnade jag i soffan direkt 8)
Här kommer lite bilder.














Puss


Kommentarer
Postat av: Stina/Kakan/PG/Guchie

Hah bra sätt å dölja dubbelhakan me lappen där (Y) ^^ hihi.. Kul å träffa dig söt! <3

2009-07-28 @ 21:22:38
URL: http://guchie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tänkte bara upplysa dej om att du/ni finns med på bild på http://helahalsingland.se/bollnas/bollnasc/1.1226226



:)

2009-07-28 @ 21:24:20
Postat av: Louise

nice! Vad vare för pizza du åt som var så god då?

2009-07-28 @ 21:26:09
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: Jossan

Sjukt bra dag! Och Erik är söt :)

2009-07-28 @ 21:34:18
URL: http://josefina.blogg.se/
Postat av: L

tror han peka på dom som stod upp..

2009-07-28 @ 21:40:22
URL: http://emdlovers.blogg.se/
Postat av: Jennifer

najs ;D fin bild på dig och erik :)

2009-07-28 @ 21:55:53
URL: http://jjenniifeers.blogg.se/
Postat av: Josefin

Vilka underbart fina bilder på Erik! =)

2009-07-28 @ 22:26:12
URL: http://msjoan.blogg.se/
Postat av: L

ja, asså sorry mena inge illa..

ja jag såg att ni stod upp, men även jag ;p

heheh.

2009-07-28 @ 22:50:00
URL: http://emdlovers.blogg.se/
Postat av: Jonas H

Låter som om det var en trevlig tillställning. fast man undrar ju vad som hände där vid autografskrivningen, men det lär man väl inte få veta :P

Bra bilder som vanligt, du ser ut som en svensk Pocahontas i det gröna pannbandet ;P



Sjöng han inte Break the Silence? :(

2009-07-28 @ 23:28:44
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Carro

Kul att ni hade roligt :)

2009-07-29 @ 15:16:26
Postat av: Sara

OMG va Erik va fin på bilden <3

2009-07-29 @ 17:29:45
Postat av: Mamma

Fint berättat om din dag i Bollnäs, och fina kort har du tagit också. Kram mamma.

2009-07-29 @ 23:45:00
Postat av: Mamma

Fint berättat om din dag i Bollnäs, och fina kort har du tagit också. Kram mamma.

2009-07-29 @ 23:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0