Vinter?

Varje gång nån nämner att det är vinter så tycker jag det låter helt sjukt.
Tror fortfarande att det är sommar.. lever i sommaren..
har till och med samma kläder på mig nu som jag hade i somras.

Idag så bakade vi chokladkola på hemkunskapen, det var gott!
Vi fick sluta tidigare, åkte hem och gjorde nånting.

Sen var det konfa. Vi skulle spela en pjäs ur bibeln , i små grupper.
Tur att jag blev en fru som inte skulle säga nåt :)

Efteråt så intervjuade jag,julia & julia våran präst.
En fördjupnings uppgft på so'n för att få högre betyg :)

Sen hämtade mamma mig.
Nu sitter jag här och har tråkigt.

Längtar tills fredag, helgen.
Och tills nästa fredag.. J, det blir bra.

Jaja, puss och bajs på er.

syster och jag 07.. på sommaren.. åh

Kommentarer
Postat av: Jonas H

Ser så varmt och gott ut där :) Men vintern är till för att älskas den med. Heja vintern! =)

Vad intervjuade ni prästen om?

2009-12-08 @ 20:41:41
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Erik

Sommaren är bra härlig, man längtar dit nu när det är så grått och trist ute. Men en kall och solig vinterdag är bra fint de också. Hehe har också samma kläder nu som i somras :) Kram

2009-12-08 @ 22:21:22
Postat av: Carro

Bra att du kämpar på med skolan :)

2009-12-09 @ 00:25:09
Postat av: Mamma

Vilken härlig bild på dig och Louise :) Kram.

2009-12-09 @ 13:51:21
Postat av: Julia

Håller med dig fullständigt, det där med vintern! Jag har oxå NÄSTAN samma kläder som jag hade i sommras (Stavning) Fast jag använder vinterskor nu och min HÖSTJACKA

2009-12-09 @ 16:48:26
URL: http://juliajulliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0