Julkonserten

Efter ca 3 värktabletter och en lugnande var det dags för konserthuset i gävle.
Med Sonja,Sanna, Måns och Shirley. Vi gick in mamma och Carro drack vin och åt chips.
Jag stog mest och var orolig, don't ask me why! Haha.

Sen gick vi iaf in. Satt högst upp, helt okej platser

Konserten var bra, kanske mest inriktat till en äldre målgrupp.
Och det märktes ;) Efter konserten så snackade jag lite med Carro (inte syster).

Sen åkte vi till donken, drive in.
Sen följde jag med Carro min syster till hennes lägenhet.
Vi åt maten och kollade på Simpson . Och sen julkalendern och åt popcorn.
Sen blev klockan 9. Så jag gick ut till bussen och bussen var 4min försenad..
4min är mycket när det är minusgrader och man har ungefär samma kläder som i somras.

Jaja, klev på bussen och åkte ner till stan.
Sen gick jag till konserthuset.
Gick utanför och funderade på om jag skulle våga smita in, haha.
And I did. Det var några till vid ingången så det var lungt.
Sen slutade föreställningen och alla gick ut. Jag gick in 8)
Mött Carro igen. Vi gick på signeringen :p
Carro gav present till Sanna, det var kul :D:D

Så både Shirley och Sanna kollade inte ens upp när jag kom, men det gör inte mig nåt :p
När jag kom till Måns skrev han på affischen jag köpte för 10 kr.
Och kollade inte upp -.- Men jag stog framför honom tills han tittade upp :p
M : *kollar ner*.. naana...*kollar upp*
A : hehehe *vinkar*
M : :O Nemen tjeeeena!!! :D:D *ställer sig upp och kramar mig* allt bra? :D
A : Jadå.. :) sj?
M : ja :D
A : Ni var bra iaf :)
M : Tack så mkt :p

Sen fuckade allt upp sig :p Haha. Gick typ därifrån, haha.

Men sen efteråt tog jag bild på Sanna & Carro och Sonja & Carro :)
Sonja snackade med oss ganska länge, kommer inte ihåg om vad !
Hon sa iaf att vi kommer var som en julklapp för henne:)

Sen stoppade jag måns lite, haha. Vi tog bild sen ni!
Jag berättade om soundchecket i falun , haha.. hatar att prata länge.
Men han lyssnade, gullis.

" hahaha, neeej är det sant? :( "
"  ja -.- så jag blev fett arg :p"
" hahahaa, ja det förstår jag xD hahaha "

" men vi ses.. "

Har ju inte träffat honom på flera månader..
Det kändes.. men ändå kmr han ihåg mig.. sweet :)



Sen tog jag bussen hem!
Lyckad dag!

Kommentarer
Postat av: Carro

Kul att du fick träffa dom till slut :) dom var duktiga

2009-12-02 @ 18:27:23
Postat av: Jonas H

Oh, visste inte att de hade föreställning ihop. Trevligt att familjen gick tillsammans! Kul att vintern o kylan börjar komma mer och mer nu! :D

2009-12-02 @ 19:32:28
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Lisa Avasjö - Mitt liv skrivet i bokstäver och ord-

Jag förstår inte,vadå Känner du massor med kändisar eller vadå och hur känner du dom isf? och vilka är dom där "kontakterna"? Jag har nu läst massor med äldre innlägg om EMD och alla och hur kan du känna och träffa dom hela tiden?:D HAhaa! ;P Kram!

2009-12-02 @ 20:53:40
URL: http://lisaavasjos.blogg.se/
Postat av: Louise

Vad bra att konserten var bra!

2009-12-02 @ 21:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0