fuck rubriker

Hey!

Var i skolan idag, cyklade dit så att jag var där vid 08:15 då vi börjar.
Inte en enda cykel där.. stannade upp och undrade om vi var lediga eller nåt..
Men sen kom jag ju på att det var måndag = sovmorgon tills 09:10.

Åkte hem och kollade på How I Met Your Mother, älskar den serien!
Sen så åkte jag till skolan igen. Hände ingenting kul tror jag..
Eller jo, det var en mus i skolan och jag kände att jag ville mörda hon som ska "hjälpa" oss.

Hehehe, psyket nästa.
Jaja, efter skolan åkte jag hem och satte mig vid datorn.
Sen åkte jag ner på stan och mötte Carrå vid subway,
Sen gick vi och hämtade ut pengar och jag köpte bobby shampo, balsamet var slut -.-
JAG MÅSTE HA DET!

Sen gick vi iaf till gamla waynes.
Köpte wienerbröd och chailatte.
Träffade lollo & em där inne :)

Sen satte vi oss vid ett hörn och pratade om allt möjligt,
Vi var också med om en väldigt obehaglig person.. illa..
Jag får rysningar av att prata med carrå, hon förstår mig så bra..
Och våra samtal touch my soul, som vanligt.

Vi satt där i några timmar.
Sen tog hon bussen mot furuvik och jag till mig.
Nice dag faktist, känner mig lite sjuk! Eller..inte sjuk :p bara.. sliten, haha :p

Här är en bild på mig från lördags när jag och carro gick hem från sätra..

Kommentarer
Postat av: Jonas H

Hahaha, varför ville du mörda någon? :P Gött med bra start på veckan, det underlättar resten!

2009-12-08 @ 07:24:20
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Mamma

Fin bild på dig. Kram.

2009-12-08 @ 12:32:08
Postat av: Louise

hehe alicia är du muslim?

2009-12-08 @ 16:29:34
Postat av: Erik

Snygg bild ;) du kan önska dig Bobbys Balsam i julklapp. Men antar att du vill ha det nu med detsamma.. Kramis

2009-12-08 @ 17:47:23
Postat av: Emilia Kostenniemi

Du är så fin! saknar dig :/ <3

2009-12-11 @ 10:36:48
URL: http://emiiiljaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0