Yeahyeah

Igår åkte jag ner till stan och mötte carrå. Sen gick vi och åt donken glass och handlade godis.
Sen tog vi bussen till kvantum där vi handlade mat. Vi kom hem och började laga maten.
Stekta nudlar med cashewnötter och kantarellsås var våran måltid som vi skulle tillaga.
Ett typiskt carrå & alicia recept .
Vi skulle egentligen ha potatisklyftor till också,
men dom tog så lång tid att bli klar.. så det lämnade vi över till mamma.
Våran mat var god iaf, och mättade väldigt väl. Sen satt vi vid datorn i några timmar..*host*
Vi hann snacka om allt mellan himmel och jord..
Carrå läste också en av min syster carros typ noveller, hon började gråta av att slutet var så hemskt, gullis.
Sen vid typ 2 tiden gick vi ner och kollade på Hemsökta hus, när vi var inne på andra avsnittet somnade carrå.
Så jag tyckte vi skulle gå upp och lägga oss i min säng.
När vi kom dit var klockan 4. Vi låg och snackade tills typ 6 tiden nångång.
Sen vare inge kul att snacka för mig själv längre, så då somnade jag.

Jag klev upp vid 10.00 dagen och carrå klockan 14.00. Jag hann dushca och steka nudlar och så.
Vi satte oss vid datorn och piggnade på oss. Sen åt vi lasagne.
Och sen satte vi oss vid datorn igen, innan vi började fixa i ordning oss.
Sen åkte vi till min syster dåva och spådde oss.
Det verkade inte så ljust för min del :p Aja..får se vad som händer :)
Efter det tog vi bussen till stan för det började regna.
Sen när vi kom fram gick vi och köpte godis och sen gick vi till min hållplats och väntade på min buss.
När den kom satte jag mig på den och började spela Qadra pop, jag blir helt fast när jag väl börjat spela :p haha.

Senare på kvällen gjorde jag mina älsklings nudlar med nötter.
Sen fyllde jag och mamma i ett papper.Imorgon börjar jag skolan somsagt, wiho.
8:an here i come.

Här är lite bilder :)




Skabbiga bilder på mig, yes.


Kommentarer
Postat av: Jonas H

Ser himla gott ut, mycket mat i bloggarna just nu haha. Den hoppas jag att jag får smaka någon gång, synd bara att cashews är så dyra, iallafall här i GBG :P

Dina bilder verkar så ljusa och varma. Antar att ni haft bra väder. Hit har hösten redan kommit...



Ha det bra i skolan imorrn!

2009-08-18 @ 00:43:43
URL: http://azart.blogg.se/
Postat av: Caroline

GOD MAT SVAR JA!!

2009-08-18 @ 02:38:19
URL: http://carolinewieskes.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla in denna bloggen --> http://ceciliesjostrand.blogg.se

riktigt bra & jordnära! ♥

2009-08-18 @ 03:19:43
Postat av: Louise

hoppas det går bra i skolan!

2009-08-18 @ 07:45:02
URL: http://lollo83.blogg.se/
Postat av: pernillabergh

dock inte. du är söt!

2009-08-18 @ 08:04:27
URL: http://dahpernilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0